
Ο Jude Law βρήκε το προσωπικό του στυλ
Τουλάχιστον στο κόκκινο χαλί με το μεταξωτό μαντήλι να αποτελεί πλέον το αξεσουάρ - σήμα κατατεθέν του.

Χωρίς ρούχα, ρίχνει το ίντερνετ -ποιος μπορεί να ξεχάσει τη σκηνή από την πολυαναμενόμενη σειρά The New Pope του Paolo Sorentino με το λευκό speedo στην παραλία; Με ρούχα, ο Jude Law στα 46 του χρόνια φαίνεται να έχει βρει το προσωπικό του στυλ, τουλάχιστον όσον αφορά τις επίσημες εμφανίσεις του.
Η γκαρνταρόμπα του στο κόκκινο χαλί δεν περιλαμβάνει τον συνηθισμένο αντρικό, ενδυματολογικό συνδυασμό των χολιγουντιανών συναδέλφων του: κοστούμι ή σμόκιν με πουκάμισο και γραβάτα ή παπιγιόν. Αντ' αυτού, ο Βρετανός επιλέγει σχεδόν πάντα casual κοστούμια σε άνετη, για την ακρίβεια φαρδιά, γραμμή, τα οποία ταιριάζει με t-shirt κοντομάνικο ή μακρυμάνικο και μεταξωτό μαντήλι.

Το τελευταίο μάλιστα έχει αναχθεί στο αξεσουάρ - σήμα κατατεθέν του, με το πουά σχέδιο να αποτελεί την αγαπημένη του επιλογή.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι δύο τελευταίες εμφανίσεις του στο 76ο Φεστιβάλ της Βενετίας σε δύο διαφορετικές εκδηλώσεις. Στην πρώτη εμφανίστηκε με μαύρο κοστούμι, λευκό t-shirt και ασπρόμαυρο πουά μαντήλι και στη δεύτερη με σκούρο μπλε κοστούμι, λευκό t-shirt και μαντήλι με το ίδιο μοτίβο σε άλλη απόχρωση.
Ένας εύκολος τρόπος να εντάξεις το συγκεκριμένο αξεσουάρ στο καθημερινό σου στυλ είναι ακολουθώντας το παράδειγμα του Jude Law, αλλά αντικαθιστώντας το παντελόνι κοστουμιού με τζην ή chino.
Φωτογραφίες © Getty images
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.