Η Linda Evangelista, η Christy Turlington μαζί με άλλα τέσσερα νεαρά μοντέλα ποζάρουν στο φακό φορώντας λευκά, αντρικά πουκάμισα και ελάχιστο μακιγιάζ σε παραλία στην Σάντα Μόνικα της Καλιφόρνια σε μία ασπρόμαυρη λήψη που μαγνητίζει για τον φυσικό αισθησιασμό που εκπέμπει.
Μαζί με το αξιομνημόνευτο εξώφυλλο της Vogue για το τεύχος Ιανουαρίου του 1990 με τα σούπερ μόντελ Naomi Campbell, Linda Evangelista, Tatjana Patitz, Christy Turlington και Cindy Crawford, πρόκειται για δύο από τα πιο εμβληματικά καρέ του μύθου της φωτογραφίας μόδας Peter Lindbergh.
Ο Γερμανός φωτογράφος απεβίωσε στις 3 Σεπτεμβρίου του 2019, σε ηλικία 74 ετών, αφήνοντας πίσω του τη σύζυγό του, Petra Sedlaczek, την πρώτη του σύζυγο Astrid, τους τέσσερις γιους του, τα επτά εγγόνια του και μία τεράστια κληρονομιά τόσο στον κόσμο της φωτογραφίας, όσο και της μόδας.
Με τις ασπρόμαυρες λήψεις του, την ανθρωπιστική του ματιά και την εμμονή του να αναδεικνύει τη φυσική ομορφιά των προσώπων που απαθανάτιζε, άλλαξε τους κανόνες στη βιομηχανία της μόδας, αλλά κυρίως το πώς αντιλαμβανόμασταν μέχρι τότε τη γυναικεία ομορφιά. Για εκείνον, το παν ήταν απεικόνιση των ατελειών. Ήταν η δική του τελειότητα.
Σε συνέντευξή του, είχε δηλώσει σχετικά με τη χρήση της ασπρόμαυρης τεχνικής: "Τα ασπρόμαυρα καρέ μου είναι εμπνευσμένα από τον γερμανικό εξπρεσιονισμό του '30 σε τέχνες και κινηματογράφο, αλλά και από τα χρόνια της Μεγάλης Ύφεσης".
Η καριέρα του απογειώθηκε στα 90s, όταν συνεργάστηκε με κορυφαίους σχεδιαστές μόδας, με όλα σχεδόν τα διεθνή περιοδικά, με το ημερολόγιο Pirelli και τα μεγαλύτερα σούπερ μόντελ της εποχής, με τη Linda Evangelista να αποτελεί τη μούσα του. Ήταν εκείνος που της έδωσε την απαραίτητη ώθηση για να γίνει η βασίλισσα του μόντελινγκ στη δεκαετία του 1990.
Στον φακό του πόζαραν όχι μόνο μοντέλα, αλλά διάσημα ονόματα του Χόλιγουντ και της παγκόσμιας μουσικής σκηνής, όπως επίσης και γαλαζοαίματοι.
Το 2017, φωτογράφισε την Meghan Markle, δούκισσα του Σάσεξ για το εξώφυλλο του Vanity Fair, με την οποία συνεργάστηκε ξανά στο πρόσφατο τεύχος Σεπτεμβρίου της βρετανικής Vogue, που ήταν αφιερωμένο στις γυναίκες - δημόσια πρόσωπα οι οποίες με το έργο τους κάνουν τη μεγάλη αλλαγή.
"Αυτή θα πρέπει να είναι η ευθύνη των σημερινών φωτογράφων: Να απελευθερώνουν τις γυναίκες και κατ' επέκταση τους πάντες από την τρομοκρατία της νεότητας και της τελειότητας".
Ήταν μία από τις πιο γνωστές φράσεις του, που περικλείει εν συντομία τη φιλοσοφία του πνεύματος και του έργου του άντρα που αγάπησε τις γυναίκες και τις ατέλειες τους, όπως κανείς άλλος.