Από το 1911, όταν ιδρύθηκε η Fila μέχρι σήμερα έχει περάσει ούτε λίγο, ούτε πολύ ένας αιώνας. Μέσα στο διάστημα αυτό, δεν βρισκόταν πάντα στο προσκήνιο της βιομηχανίας της μόδας. Στα 90s γνώρισε την απόλυτη αποθέωση, ύστερα βρέθηκε στα αζήτητα και τα τελευταία δύο χρόνια ζει μία δεύτερη περίοδο ακμής.

Έχοντας βρει ξανά τη θέση του στα μεγάλα sports brands της εποχής, το ιταλικό, αθλητικό brand έδωσε το "παρών" στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου -ολοκληρώθηκε στις 23 Σεπτεμβρίου-, παρουσιάζοντας μία συλλογή για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020, που εξέπληξε άπαντες με τον πιο ευχάριστο τρόπο, παντρεύοντας την κληρονομιά του sportswear με τη μίνιμαλ αισθητική που χαρακτηρίζει τη σύγχρονη κομψότητα.

Στο ντεφιλέ που έστησε η καλλιτεχνική διευθύντρια της Fila, η Δανή σχεδιάστρια Astrid Andersen, ξεχώρισαν τα κλασικά χρώματα της παλέτας -λευκό, μαύρο, μπλε, κόκκινο, κίτρινο-, τα technical υφάσματα και τα κομμάτια που ορίζουν το sportswear, όπως είναι οι αθλητικές φόρμες, τα άνορακ, τα φούτερ και τα σακ βουαγιάζ, σχεδιασμένα με μία sporty chic ματιά.

Ο μεγάλος πρωταγωνιστής της συλλογής όμως ήταν τα κοστούμια. 

Παράδοξο για ένα sports brand; Ίσως ναι, σε μία άλλη εποχή. Στη δική μας, σίγουρα όχι. Το "γιατί" είχε εξηγήσει πρόσφατα ο Tommy Hilfiger: "Ο κόσμος μας γίνεται σταδιακά όλο και πιο ανεπίσημος ενδυματολογικά. Το ζητούμενο πλέον είναι να είσαι casual, αλλά ποιοτικός". Ακριβώς αυτό που πέτυχε η Fila στο Μιλάνο.

Από: Esquire IT