
50 χρόνια Calvin Klein
Ο νεοϋρκέζικος οίκος γιορτάζει μισό αιώνα ζωής με νέα συλλεκτική συλλογή και με τον ASAP Rocky να πρωταγωνιστεί, μεταξύ άλλων, στην καμπάνια.

Το 1968, ο 26χρονος τότε Calvin Klein ίδρυσε με τον παιδικό του φίλο και επιχειρηματία, Barry K. Schwartz την Calvin Klein Limited, μία εταιρεία ένδυσης που σχεδίαζε κυρίως πανοφώρια και γυναικεία φορέματα. Ένα χρόνο μετά και αφού τα ρούχα του φιλοξενήθηκαν στο εξώφυλλο της αμερικάνικης Vogue, μετονόμασε το brand σε Calvin Klein.
Σήμερα, πέντε δεκαετίες αργότερα, ο Calvin Klein είναι ένας οίκος μόδας – θρύλος, που συνεχίζει να πρωτοπορεί.
Με αφορμή τα 50 του χρόνια, λανσάρει φέτος μία νέα συλλεκτική συλλογή ένδυσης και εσωρούχων, που τιτλοφορείται CK50 και συνοδεύεται από μία διαφημιστική καμπάνια αστέρων. Σ' αυτή συμμετέχουν μεταξύ άλλων ο ASAP Rocky, η Kendall Jenner και οι νιόπαντροι Justin Bieber και Hailey Baldwin.
Το βίντεο ανοίγει με τους δύο τελευταίους να παρακολουθούν από τον καναπέ, φορώντας τα νέα εσώρουχα του οίκου, την πρώτη προσελήνωση το 1969. Το πλάνο αλλάζει και ο ASAP Rocky μας καλωσορίζει στα 70s και μετά στα 90s μαζί με την Kendall Jenner.

Η δεκαετία του 1990 ήταν η χρυσή εποχή του Calvin Klein, κατά την οποία τόσο τα τζην όσο και τα γυναικεία και αντρικά εσώρουχά του απέκτησαν τεράστια δημοφιλία, ενώ οι καμπάνιες τους -ποιος μπορεί να ξεχάσει εκείνη με την Kate Moss και τον Mark Wahlberg- έγραψαν μεν ιστορία, λογοκρίθηκαν δε λόγω του έντονου αισθησιασμού τους.

Και για να επανέλθουμε στο σήμερα, τι περιλαμβάνει η CK50 capsule collection; Από παντελόνια και τζάκετ μέχρι T-shirts και εσώρουχα που φέρουν το logo της σειράς.



Η CK50 είναι διαθέσιμη online και στα καταστήματα της εταιρείας παγκοσμίως.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.