Τα ανθεκτικά, αδιάβροχα τζάκετ και παρκά της Fjällräven

Η φύση είναι η σταθερή πηγή έμπνευσης της σουηδική εταιρείας ένδυσης, που κατασκευάζει μπουφάν για το βουνό, τη θάλασσα, την πόλη.

Τη νέα της συλλογή με τζάκετ και παρκά για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2019 παρουσίασε η Fjällräven, η σουηδική εταιρεία ένδυσης που ειδικεύεται στην παραγωγή ανθεκτικών, αδιάβροχων και στιλάτων πανωφοριών ιδανικών τόσο για τις υπαίθριες χειμωνιάτικες αθλητικές δραστηριότητες, όσο και για την καθημερινότητα στην πόλη.

Με αφορμή την καινούργια σειρά outerwear, η Fjällräven γύρισε τον χρόνο πίσω για να μας υπενθυμίσει πώς ξεκίνησαν όλα: Ποια είναι η ιστορία για τη δημιουργία του πρώτου Fjällräven jacket από τον ιδρυτή του brand, Åke Nordin.

Τα ανθεκτικά, αδιάβροχα τζάκετ και παρκά της Fjällräven

Το καλοκαίρι του 1966 Σουηδοί και Νορβηγοί αλπινιστές και ερευνητές παγετώνων οργάνωσαν αποστολή στην Γροιλανδία. Η προετοιμασία για τις ακραίες προκλήσεις που θα αντιμετώπιζαν στην Αρκτική διήρκεσε ενάμιση χρόνο. Ο Åke και η Fjällräven σχεδίασαν και έφτιαξαν δύο σκηνές από ενισχυμένο νάιλον και παρείχαν στην ομάδα τα σακίδια. Ο εξοπλισμός είχε αντέξει τις πιέσεις, αλλά υπήρχε δυσαρέσκεια για τα ρούχα που φορούσε η ομάδα από άλλον προμηθευτή. Ο Åke αμέσως είδε την ευκαιρία να λύσει άλλη μια outdoorwear πρόκληση, φτιάχνοντας το πρώτο Fjällräven jacket. Ένα ύφασμα που κάποτε είχε χρησιμοποιήσει για μια σκηνή και ήταν πολύ βαρύ αποδείχθηκε ιδανικό για το τζάκετ, καθώς το μόνο που χρειάστηκε βελτίωση ήταν η αντίσταση του υφάσματος στο νερό, που βελτιώθηκε χάρη στο κερί που άπλωνε στα πέδιλα του σκι του. Ο απίθανος συνδυασμός ενός απορριφθέντος υλικού για σκηνές και ενός κεριού για σκι οδήγησε στην δημιουργία του εικονικού jacket Greenland, που πήρε το όνομα του από αυτή την αποστολή.

Fjallraven τζάκετ παρκα

Το θρυλικό Greenland είναι φτιαγμένο από το ανθεκτικό και αδιάβροχο υλικό G-1000 Eco με ανακυκλωμένο πολυεστέρα και οργανικό βαμβάκι, ενώ το Greenland wax προσφέρει επιπρόσθετη προστασία από τις καιρικές συνθήκες.

Fjallraven τζάκετ παρκα

Η φύση είναι η σταθερή πηγή έμπνευσης της Fjällräven. O ιδρυτής της προμηθευόταν υλικά απευθείας από το περιβάλλον γύρω του και το ίδιο εξακολουθεί να κάνει η ομάδα του σήμερα. Πολλά από τα υλικά αναπτύσσονται από την ίδια την εταιρεία και άλλα από τους καλύτερους προμηθευτές της βιομηχανίας.

Fjallraven τζάκετ παρκα

Στόχος της Fjällräven δεν είναι μόνο η δημιουργία προϊόντων που ανταπεξέρχονται στις προσδοκίες σας, είναι και η ανάπτυξη υλικών που αντέχουν στις outdoor δράσεις έχοντας παράλληλα όσο το δυνατόν μικρότερο αντίκτυπο στο περιβάλλον.

Fjallraven τζάκετ παρκα

Υλικά όπως το ανθεκτικό και αδιάβροχο G-1000, το ελαφρύ Eco-shell και το ανακυκλωμένο μαλλί, ένα από τα πιο λειτουργικά υλικά της φύσης, κάνουν τα εξαιρετικά ανθεκτικά jackets Fjällräven την καλύτερη επιλογή για τις φετινές δραστηριότητες και εξορμήσεις στην φύση αλλά και στην πόλη.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.