Πρώτη ματιά στα Air Jordan 1 του οίκου Dior

Η συνεργασία του γαλλικού οίκου με την Nike παντρεύει την υψηλή ραπτική με την κουλτούρα των sneakers.

Αν υπάρχουν τρεις σχεδιαστές/καλλιτεχνικοί διευθυντές αυτή τη στιγμή στη βιομηχανία της μόδας που να υπηρετούν το αντρικό στυλ με τον πιο out of the box τρόπο, αναμιγνύοντας το high-end με το streetwear, απορρίπτοντας το διαχωρισμό των αντρικών και γυναικών κομματιών και δείχνοντας τον δρόμο του μέλλοντος, αυτοί δεν είναι άλλοι από τους Virgil Abloh (Louis Vuitton), Simon Porte Jacquemus (Jacquemus) και Kim Jones (Dior Men). Ο τελευταίος, που βρίσκεται στο τιμόνι του αντρικού τμήματος ένδυσης του γαλλικού οίκου εδώ και 18 μήνες, παρουσίασε πριν λίγες μέρες αν όχι το καλύτερο, σίγουρα ένα από τα καλύτερα fashion shows της χρονιάς.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dior Official (@dior) on

Το λανσάρισμα της pre-fall 2020 men collection έλαβε χώρα στις 3 Δεκεμβρίου στο Μαϊάμι και ήταν εμπνευσμένη από τα χρώματα, τη φύση και το design της Αβάνας και της Κούβας, σηματοδοτώντας μάλιστα τη συνεργασία του Dior με τον Shawn Stussy του streetwear brand Stussy όσον αφορά στο κομμάτι της ένδυσης και με το Jordan Brand της Nike για εκείνο της υπόδησης. Το αποτέλεσμα της δεύτερης είναι τα Air Jordan 1 High OG Dior.

Πρώτη ματιά στα Air Jordan 1 του οίκου Dior

Πρόκειται για ένα λευκό-γκρι του πάγου μοντέλο made in Italy, φτιαγμένο από το ίδιο δέρμα που χρησιμοποιεί ο οίκος για τις τσάντες, με το μονόγραμμα του να "γεμίζει" το logo της Nike.

Dior Air Jordan 1

"Μου αρέσει να μπερδεύω διαφορετικές ιδέες και στυλ που προέρχονται από διαφορετικά brands με ιστορία και να δημιουργώ κάτι νέο που ενώνει το παρελθόν με το παρόν και κοιτάζει το μέλλον", ανέφερε ο Jones.

Τα Air Jordan 1 High OG Dior θα κυκλοφορήσουν σε περιορισμένο αριθμό τεμαχίων παγκοσμίως σε επιλεγμένα καταστήματα του οίκου Dior τον Απρίλιο του 2020.

Από: Esquire US

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.