Τα extravagant αξεσουάρ είναι οικεία στοιχεία για τον Gucci, αλλά για τη νέα σεζόν ο καλλιτεχνικός διευθυντής Alessandro Michele αποφάσισε να δώσει μια άλλη διάσταση χρησιμοποιώντας ζωντανά άλογα ως ένα ακόμα συστατικό της ιδιαίτερης αισθητικής του ιταλικού brand. Gucci of course a horse είναι το μότο της καμπάνιας SS20, στην οποία ο Alessandro Michele ένωσε ξανά τις δυνάμεις του με τον βραβευμένο σκηνοθέτη Γιώργο Λάνθιμο, σε μία ιστορία γεμάτη συμβολισμούς με αυτά τα υπέροχα πλάσματα να πρωταγωνιστούν.

Ποτέ μην υποτιμάτε τη δύναμη μιας τριάδας. Ακόμα περισσότερο εάν το τρίο περιλαμβάνει ένα άλογο. Είναι κατοικίδιο; Μέλος της οικογένειας; Μια θεραπευτική βοήθεια; Ένα νεύμα για τη διατήρηση της ιππασίας που βρίσκεται στο DNA του Gucci; Μια μυθολογική ενσάρκωση κάποιας θεότητας της αγάπης; Ίσως όλα τα παραπάνω, ίσως κανένα από αυτά. Στην αινιγματική καμπάνια που σκηνοθέτησε ο Γιώργος Λάνθιμος για τον Gucci, τα άλογα έχουν ρόλο συμπρωταγωνιστή.

Η συνέχεια στο harpersbazaar.gr.