Η adidas έχει καταστεί ο πρώτος μεγάλος όμιλος καταναλωτικών αγαθών που σχηματοποίησε σε αριθμούς την εικόνα της επίδρασης του νέου κορονoϊού. Δεν θα είναι ο τελευταίος. Και το τελικό κόστος για την κατασκευάστρια των αθλητικών παπουτσιών Stan Smith μπορεί να είναι πολύ μεγαλύτερο από το πλήγμα 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων στα έσοδα που ανακοίνωσε την Τετάρτη.
Η adidas, η οποία επίσης παράγει τη γραμμή Yeezy για τον Kanye West και την συλλογή των Ivy Park για την Beyonce, ανακοίνωσε ότι τα έσοδα α’ τριμήνου στην ευρύτερη Κίνα θα κυμανθούν μεταξύ 800 εκατομμυρίων και 1 δισ. ευρώ χαμηλότερα σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019 λόγω της επίδρασης του ξεσπάσματος της επιδημίας.
Η εταιρεία αναμένει ότι τα λειτουργικά κέρδη στην περιοχή θα μειωθούν κατά 500 εκατομμύρια ευρώ στο τρίμηνο. Αυτό αντανακλά το κλείσιμο των κινεζικών καταστημάτων και μια πτώση στις επισκέψεις σε όσα παρέμειναν ανοιχτά. Η Κίνα αντιπροσώπευε το 23% των πωλήσεων της adidas το 2019.