"Εγκαταλείπω το ξεπερασμένο μοντέλο της εποχικότητας και σκοπεύω να ακολουθήσω έναν νέο ρυθμό που θα είναι πιο κοντά σε μένα. Θα συναντιόμαστε δυο φορές το χρόνο για να αποκαλύπτουμε νέα κεφάλαια σε μια ιστορία. Ακανόνιστα, χαρούμενα και εντελώς δωρεάν κεφάλαια τα οποία θα γράφονται αναμιγνύοντας πολλά στοιχεία και χρησιμοποιώντας διάφορους κώδικές και πλατφόρμες επικοινωνίας," δήλωσε ο Alessandro Michele, καλλιτεχνικός διευθυντής του κορυφαίου οίκου μόδας, Gucci.

Με αυτά τα λόγια ανακοίνωσε την απόφαση να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο ο ιταλικός οίκος θα παρουσιάζει τις συλλογές του στην μετά-καραντίνας εποχή. Από εδώ και στο εξής όλα τα ρούχα με την υπογραφή του Gucci θα είναι seasonless και θα παρουσιάζονται δύο φορές κάθε χρόνο, αλλά όχι στις Εβδομάδες Μόδες όπως συνηθιζόταν μέχρι τώρα.

Η συνέχεια στο womantoc.gr.


φωτογραφία Getty Images