Στην 20+ καριέρα μου, είναι η πρώτη φορά που θα γράψω ένα κείμενο για τις τάσεις της μόδας χωρίς να αναφερθώ σε μήκη, πλάτη, χρώματα, μοτίβα, αναβιώσεις και αναφορές. Με την πανδημία σε εξέλιξη, η παγκόσμια βιομηχανία της μόδας βίωσε και συνεχίζει να βιώνει μια σειρά από αναπάντεχες και αιφνιδιαστικές ανατροπές. Όσο γίνονται δειλά βήματα προς ένα reset, φαίνονται κάποιες πρώτες ενδείξεις για το τι θα χαρακτηρίσει τη νέα εποχή της μόδας.
Οι ανάγκες αλλάζουν
Η λίστα αγορών αλλάζει. Και συρρικνώνεται. Οι ανάγκες μας σε ρούχα και αξεσουάρ ήταν από τα πρώτα που απαίτησαν αξιολόγηση. Περιττοί οι συνεχείς ανεφοδιασμοί της ντουλάπας μας, όπως αποδείχθηκε στο lockdown. Το σπίτι γίνεται επίκεντρο της ζωής. Είναι η εστία που μας προστατεύει και για πολλούς ο χώρος της τηλεργασίας.
Η συνέχεια στο harpersbazaar.gr.