CK Everyone, ένα άρωμα για όλ@
Φοριέται από όλες, όλους και όλ@, έχει vegan σύνθεση και ανακυκλώσιμη συσκευασία.
Το gender-neutral άρωμα CK Everyone, με την περιβαλλοντική συνείδηση, φέρνει τη βιομηχανία της ομορφιάς, της περιποίησης και των αρωμάτων ένα βήμα πιο κοντά στη γενικευμένη χρήση ασφαλών, κυκλικών και υπεύθυνων πρώτων υλών. Σε αυτό, συνεχίζει να ζει το 'επαναστατικό πνεύμα' του πρώτου CK One, του eau de toilette που κατάφερε μια τομή στην ιστορία της αρωματοποιίας, ενώ η 'στιλιστική' λεπτομέρεια του 'λάστιχου' που κοσμεί το μπουκάλι του, παραπέμπει στα εικονικά εσώρουχα του brand.
Μια ωδή στο προσωπικό ύφος
Η καμπάνια του νέου αρώματος, που σκοπό έχει να αποτίνει φόρο τιμής στο προσωπικό ύφος και την ελευθερία της ατομικής έκφρασης, φωτογραφήθηκε από τον Βρετανό φωτογράφο μόδας Glen Luchford, με τη συμμετοχή πολλών δημιουργικών καλλιτεχνών, που δεν δεσμεύονται από τα όρια, τις κοινωνικές προκαταλήψεις ως προς το φύλο και τους κάθε είδους ορισμούς.
Με οδηγό την προσωπική ελευθερία
Τα αρχικά CK πάντα προκαλούσαν στο συλλογικό ασυνείδητο μια σύνδεση με το 'μοδικό' σύμπαν του οίκου Calvin Klein, αλλά και με την απελευθέρωση από τα προκάτ αισθητικά πρότυπα και τα καθορισμένα φύλα.
Από το 1994 το CK One, η no-gender δημιουργία του αρωματοποιού Alberto Morillas, με την εξαίσια αρωματική της υπογραφή που απέπνεε τη μυρωδιά των κίτρων, χαρακτήρισε όλες τις επόμενες εκδόσεις του αρώματος που ακολούθησαν.
Ο αρωματικός του χαρακτήρας
Επόμενο, λοιπόν, το CK Everyone να ανήκει και αυτό στην ίδια 'κιτρώδη' αρωματική οικογένεια, που διαφεύγει τον εγκλωβισμό τού να απευθύνεται σε ένα μόνο φύλο και διεγείρει τις αισθήσεις χάρη στο οργανικό αιθέριο έλαιο πορτοκαλιού που περιλαμβάνει στη σύνθεσή του.
> Διάβασε ακόμα: Σπουδαία αντρικά αρώματα για να ψεκαστείς μέχρι το καλοκαίρι
Στην καρδιά του, βρίσκουμε υδάτινες νότες, όπως και τη μυρωδιά του μπλε τσαγιού. Στη βάση του το μασκ, το ξύλο κέδρου, το άμπερ και το πατσουλί τού χαρίζουν διάρκεια. Στην ουσία, έχουμε, λοιπόν, να κάνουμε με ένα φρέσκο, καθαρό, χωρίς φύλο και vegan άρωμα, που έχει φτιαχτεί σε ποσοστό 77% από υλικά φυσικής προέλευσης.
> Διάβασε ακόμα: Ωδή στο Old Spice
Σεβασμός στο περιβάλλον και κυκλική οικονομία
Το μπουκάλι και το packaging του αρώματος δημιουργήθηκαν από ανακυκλώσιμα υλικά, που αντικατοπτρίζουν την καθαρότητα και την απλότητα του προϊόντος.
Το καθαρό γυαλί του μπουκαλιού περιλαμβάνει σε ποσοστό 10% ανακυκλωμένα υλικά που έχουν ολοκληρώσει τον πρώτο κύκλο της χρήσης τους, ενώ το ίδιο το μπουκάλι μπορεί να ανακυκλωθεί μετά την αφαίρεση του dispenser και του λάστιχου.
Όσον αφορά το χαρτόνι του packaging, αυτό περιλαμβάνει σε ποσοστό 30% ανακυκλωμένα υλικά που έχουν ολοκληρώσει τον πρώτο κύκλο της χρήσης τους.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Kissha Jewelry | A New Name in the City, A New Kind of Shine
Ένα δώρο καρδιάς πρέπει να είναι τέλειο. Το τέλειο κόσμημα λοιπόν, είναι Kissha: Φρέσκο, ιδιαίτερο και μοναδικό, όσο premium είναι για εμάς και αποδέκτης του.
H χριστουγεννιάτικη συλλογή του IUMAN είναι τολμηρή, κομψή και απροσδόκητη
Κάθε κομμάτι διηγείται μία ιστορία, σχεδιασμένη για όσους θέλουν να ζήσουν τα Χριστούγεννα με προσωπικότητα και ελαφρότητα.
15 διάσημοι που υπήρξαν μακρυμάλληδες με επιτυχία - ή και όχι
Για κάποιους από αυτούς, δε γνωρίζαμε καν πως είχαν ποτέ τους μακριά μαλλιά.
Γραφει Νικη ΚοντομηναPaul Smith Loves Barbour: Όταν η βρετανική κομψότητα αποκτά νέο, τολμηρό λεξιλόγιο
Η νέα συλλογή Paul Smith x Barbour AW25 φέρνει μια σύγχρονη ματιά στα εμβληματικά jackets της Barbour, με απρόβλεπτες αποχρώσεις, patchwork λεπτομέρειες και παιχνιδιάρικο βρετανικό ύφος.
H Tom Tailor παρουσιάζει τη νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η συλλογή FW25 αντλεί έμπνευση από την απλότητα της καθημερινότητας, δίνοντας έμφαση στα ποιοτικά υλικά, τη λειτουργικότητα και τον συνδυασμό πρακτικότητας με στιλ.
Superdry Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025: Ένα Νέο Κεφάλαιο στη Βρετανική Κληρονομιά
Η Superdry αποκαλύπτει τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025, με ανανεωμένα κλασικά, νέα υλικά, μοντέρνα πανωφόρια και το φρέσκο λογότυπο Superdry & Co που σηματοδοτεί μια νέα εποχή.
