
H Acqua di Parma και το γοητευτικό άρωμά της
Η κολόνια που παραμένει ίδια κι απαράλλαχτη από το 1916 απέδειξε ότι τα κλασικά αρώματα δεν φεύγουν ποτέ από τη μόδα.
Μπορεί ο κόσμος των σπουδαίων αρωμάτων να συνεχίζει να βασίζεται στην παράδοση των 'μυτών', παρόλα αυτά, εδώ και δεκαετίες, για να πουληθεί ένα άρωμα πρέπει πρώτα να συνδεθεί με ένα συγκεκριμένο lifestyle, κάτι που ως concept οδήγησε στο να περάσει η πραγματική μυρωδιά των αρωμάτων σε δεύτερη μοίρα. Κόντρα σε αυτή την τακτική, που βασίζεται στο μελετημένο branding, τις designer υπογραφές και τις αδρά πληρωμένες συνεργασίες με επιδραστικές προσωπικότητες, ο οίκος Acqua di Parma παραμένει πιστός στην 'χειροποίητη' προσέγγισή του.
Οι λεμονόκηποι του Αμάλφι σε ένα μπουκάλι
Το όνομα Acqua di Parma έχει συνδεθεί πρώτα απ' όλα με την εμβληματική Colonia, που μοσχοβολάει κίτρα 'αμαλφιώτικα' και που το φρέσκο άρωμά της, το οποίο σαγήνευσε, μεταξύ άλλων, τον Cary Grant, τον Gregory Peck και την Ava Gardner, δεν έχει ανάγκη την υποστήριξη κανενός influencer για να συνεχίσει να υπάρχει.
Για την ιστορία, η Colonia κυκλοφόρησε πρώτη φορά το 1916. Δημιουργός της ήταν ο Carlo Magnani, που την έφτιαξε για τον εαυτό του και τον κλειστό κύκλο των συγγενών και των φίλων του. Μάλιστα, επί έξι δεκαετίες η Colonia παραγόταν για ράφτες, που τη χρησιμοποιούσαν για να αρωματίζουν τα κοστούμια τους, πριν εξελιχθεί, με φυσικό τρόπο, στο ιδεοτυπικό brand της αρτιζανάλ αρωματοποιίας.
Η αρωματική ταυτότητα ως βεντάλια
Η Colonia βρίσκεται στο απόλυτο σημείο ισορροπίας ανάμεσα στα κίτρα και τις ξυλώδεις νότες. Είναι αναζωογωνητική χωρίς να είναι εφήμερη, ξυλώδης χωρίς να πέφτει βαριά για τη ζέστη του καλοκαιριού. Οι νότες από λεβάντα και δεντρολίβανο, πάλι, την καθιστούν κατάλληλη για κάθε περίσταση.
> Διάβασε ακόμα: CK Everyone, ένα άρωμα για όλ@
Ενώ η αυθεντική εκδοχή παραμένει απαράλλαχτη από το 1916, αν κάποιος θέλει κάτι το διαφορετικό, πλέον υπάρχουν διαθέσιμες πολλές 'ματιές' πάνω στην πρώτη μυρωδιά, που όλες μαζί συνθέτουν μια ωδή πάνω στον ιταλικό τρόπο ζωής.
Η πιο πρόσφατη προσθήκη είναι η Colonia C.L.U.B, μια συμπεριληπτική, χωρίς φύλο ερμηνεία της αυθεντικής κολόνιας, στην οποία τη διαφορά την κάνουν οι βοτανικές νότες του shiso. Πιο έντονη είναι η Colonia Essenza, με πατσουλί στη βάση της, ενώ, από τις πολλές εκδοχές, ξεχωρίσαμε και την Colonia Futura που είναι ελαφριά και αιθέρια, χάρη στις νότες βετιβέρ και φασκόμηλου.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Για τη νέα συλλογή της Diesel είμαστε όλοι ένοχοι, και μας αρέσει
Αν το να έχεις στυλ και να το υποστηρίζεις μέχρι τελείας είναι έγκλημα, τότε... Guilty as charged!
THE BOSTONIANS FW’25: Ανακαλώντας το στυλ των 90s & 00s, με μια νέα, σύγχρονη ματιά
Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 της The Bostonians αντλεί έμπνευση από τα ’90s και ’00s, με ποιοτικά υφάσματα, καθαρές γραμμές και διαχρονικό στιλ για κάθε στιγμή της ημέρας.
Rosie Huntington-Whiteley & Jason Statham, το νέο 'πρόσωπο' της πολυτέλειας
Η συλλογή Ultrafine Cashmere της Falconeri καταδεικνύει ότι τα καλύτερα πράγματα στη ζωή δε "φωνάζουν". Και όταν καταφέρεις να τα εντοπίσεις, δεν τα αποχωρίζεσαι.
Η TAG Heuer ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο ψηφιακής avant-garde ωρολογοποιίας
Η TAG Heuer παρουσιάζει την πέμπτη γενιά του Connected, του πιο προηγμένου συνδεδεμένου ρολογιού που έχει δημιουργήσει ποτέ.
Είναι εθιστικά τα τατουάζ; 6 tattoo artists απαντούν σε 10 καυτές απορίες μας
Λίγο πριν από την 9η Athens Tattoo Expo, οι πλέον δημοφιλείς Last Hope, Macabre, Panos Ntolas, Pande-lee, Proki και Sloan_Purple αναλαμβάνουν να δώσουν εξήγηση σε πράγματα που σπάνια μπαίνουμε στη διαδικασία να ρωτήσουμε για την τέχνη του τατουάζ.
Γραφει Ραφαελλα ΡαλληΣτη Dirty Laundry βρήκαμε τα μόνα ρούχα που χρειάζεσαι για τη νέα σεζόν
Η νέα, εκπληκτική συλλογή της DIRTY LAUNDRY FW25 βαδίζει στην εποχή του Cool Luxury, αποδεικνύοντας πως η πολυτέλεια μπορεί, και είναι αλληλένδετη με την άνεση.