Πώς θέλουν οι γυναίκες να περιποιείσαι τις τρίχες του σώματός σου

Από τα φρύδια και το πρόσωπο μέχρι την πλάτη και το στήθος.

Το κεφάλαιο τριχοφυΐα απασχολεί υπερβολικά τους ανθρώπους. Δεν είναι μόνο το κορίτσι σου που τρέχει για αποτριχώσεις, αλλά και πολλοί φίλοι σου. Ίσως το κάνεις και εσύ. Έχεις σκεφτεί, όμως, πόσο τελικά αρέσει στις γυναίκες να αποτριχώνεσαι ή σε ποια σημεία θα ήθελε να βλέπει και λίγη τρίχα; Πρόσεξε, δεν μιλάμε για επίπεδα αρκούδας απλά για εκείνη την ποσότητα που δεν θα μας θυμίζει δέρμα μωρού αλλά αντρικό σώμα.

Οι απόψεις διίστανται. Υπάρχουν γυναίκες που δεν θέλουν ούτε μια τρίχα να νιώσουν τη ώρα που "σε περιποιούνται" εκεί κάτω και υπάρχουν και άλλες που αρκούνται σε ένα καλό τριμάρισμα, αρκεί η περιοχή να είναι καθαρή.

Ας δούμε, λοιπόν, ένα προς ένα, τα σημεία όπου είναι αποδεκτή η τρίχα και αυτά που δεν χρειάζεται να παρεμβαίνεις για να δείχνεις ωραίος και επιθυμητός.

> Διάβασε ακόμη: Σπουδαία αντρικά αρώματα για να ψεκαστείς μέχρι το καλοκαίρι

Φρύδια

Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι βασικό. Όταν μια γυναίκα κοιτάζει τα μάτια του αγαπημένου της θέλει να μπορεί να τα βλέπει και όχι να της αποσπά την προσοχή ένα ενιαίο φρύδι. Κοινώς, κάποιος που έχει πολύ πυκνά φρύδια σε βαθμό που είτε ενώνονται είτε απλά είναι πολύ χοντρά, καλό θα ήταν να τα φροντίζει λιγάκι. Σε αυτή την περιοχή είναι αποδεκτό το τριμάρισμα και η διαμόρφωση σχήματος είτε με τσιμπιδάκι είτε με κλωστή. Μακριά από κεριά αποτρίχωσης, ειδικά σε γυναικεία χέρια, γιατί μπορεί να παρασυρθούν και να μην σου αρέσει το αποτέλεσμα.

Τρίχες στο πρόσωπο

Αυτό είναι εντελώς προσωπική υπόθεση. Κάποιοι άντρες δείχνουν καλύτεροι με μούσι, άλλοι με μουστάκι και άλλοι χωρίς καθόλου τρίχες στο πρόσωπο. Είναι κάτι που εσύ αποφασίζεις και καμιά γυναίκα δεν θα έπρεπε να ανακατεύεται. Παρολ' αυτά, αν η καλή σου γυρίσει και σου πει ότι της θυμίζεις πορνοστάρ της κακιάς ώρας, βγαλμένο από κάποιο φιλμ του '70, άκουσε την και δες το λιγάκι το θέμα.

Πόδια/Χέρια

Γενικά θεωρείται αυτονόητο ότι οι άντρες θα έχουν τρίχες στα πόδια και στα χέρια τους, οπότε πραγματικά δεν χρειάζεται η αποτρίχωση σε αυτές τις περιοχές.

> Διάβασε ακόμη: Τα κοντά κουρέματα της άνοιξης

Πλάτη

Αν είναι κάποιο σημείο που καμιά γυναίκα δεν γουστάρει να βλέπει τρίχες είναι η πλάτη. Κάνε μου τη χάρη και αν έχεις τριχωτό στρώμα στην περιοχή πήγαινε άμεσα σε ένα κέντρο αποτριχώσεων. Δεν υπάρχει τίποτα σέξι σε μια τριχωτή πλάτη.

Πώς θέλουν οι γυναίκες να περιποιείσαι τις τρίχες του σώματός σου

Στήθος

Οι περισσότερες γυναίκες θέλουν λίγη τρίχα στην περιοχή του στήθους, αρκεί να είναι σωστά τριμαρισμένη και σε μικρή ποσότητα. Εννοείται πως αν δεν λιώνεις σε αγώνες bodybuilding δεν χρειάζεται να κάνεις αποτρίχωση με κερί στην περιοχή.

Γεννητικά όργανα

Αναμφίβολα η περιοχή που κάθε γυναίκα θα εκτιμήσει αν διατηρείς καθαρή και περιποιημένη. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να είναι η περιοχή "γυαλί" λες και είσαι πορνοστάρ. Είτε επιλέγεις το ξύρισμα είτε το κερί, πρέπει ωστόσο να είσαι προσεκτικός για να μην έχεις τυχόν ερεθισμούς.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.