
Γιατί κάποια αρώματα είναι τόσο πολύ ακριβά
Είναι γνωστό ότι τα ακριβά αρώματα μπαίνουν σε μικρά μπουκαλάκια. Ποιος είναι ο λόγος όμως που ισχύει κάτι τέτοιο και για ποιο λόγο είμαστε αναγκασμένοι να δίνουμε ένα νεφρό επειδή θέλουμε να μυρίζουμε ωραία;
Θα ήταν ψέμα να πούμε ότι κάθε άρωμα που κυκλοφορεί εκεί έξω στοιχίζει μία περιουσία αφού ευτυχώς για την τσέπη μας, υπάρχουν πολλές οικονομικές προτάσεις στην αγορά. Ωστόσο, κατά βάση, η επιλογή ενός καλού αρώματος είναι ένα δύσκολο, αλλά κυρίως ακριβό σπορ που μας βάζει κάθε τόσο να βάζουμε το χέρι βαθιά στην τσέπη. Αν αναρωτιέσαι πού οφείλεται αυτή η συνθήκη, συνέχισε να διαβάζεις.
Τι καθορίζει την τιμή των αρωμάτων
Οι ειδικοί στα αρώματα λένε ότι η αξία ενός αρώματος δεν σχετίζεται με την τιμή που καλούμαστε να πληρώσουμε. Δηλαδή, η τιμή αντιστοιχεί σε αυτό που κοστίζει η συσκευασία και το περιεχόμενό της, αλλά η αξία του αποτιμάται από άλλα πράγματα.
Οι παράγοντες που καθιστούν τη δημιουργία ενός αρώματος κοστοβόρα είναι πολλοί και αναφερόμαστε στην προέλευση των συστατικών και τη σπανιότητά τους, την τεχνική και τα υλικά που χρησιμοποιούνται για τη συσκευασία, αλλά και τη διάρκεια που ευωδιάζουν κλπ. Παράλληλα, για να πετύχει το αποτέλεσμα και να κυκλοφορήσει ένα ανταγωνιστικό προϊόν στην αγορά απαιτείται πνευματική ικανότητα και βαθιά γνώση της τέχνης των αρωμάτων.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, συνήθως, κάτι που είναι φθηνότερο είναι λιγότερο πολύπλοκο και βασίζεται στο προφανές. Για παράδειγμα η κύρια νότα που ενδέχεται να αναδύεται μπορεί να είναι λεμόνι ή κάποιο συνηθισμένο λουλούδι.
Πρέπει επίσης να λάβουμε υπόψη ότι όταν κάτι παράγεται μαζικά, κοστίζει λιγότερο και το ίδιο ισχύει και για τα αρώματα. Στην προκειμένη περίπτωση δε, υπεισέρχονται παράγοντες όπως η αποκλειστικότητα και η ζήτηση, οι οποίοι οδηγούν τις τιμές στα ύψη.
Συνεπώς, είναι πολύ πιθανό να χρυσοπληρώσεις μία ειδική έκδοση αρώματος ενός οίκου που στο μέλλον δε θα είναι διαθέσιμη, ακριβώς επειδή είναι φτιαγμένη για να είναι σπάνια. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι έρευνες θέλουν τα αρώματα να είναι ένας εύκολος και αξιόπιστος τρόπος για να αυξήσει κανείς την αυτοπεποίθηση που αισθάνεται και τη γοητεία που εκπέμπει, αντιλαμβανόμαστε πως η πτώση της τιμής τους δεν είναι διαπραγματεύσιμη...
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.