
Οι μεγαλύτερες τάσεις σε μούσια και μουστάκια για το 2019
Ξεκίνα από τώρα να αφήνεις τις τρίχες του προσώπου σου να μεγαλώνουν.

Η πυκνή μακριά γενειάδα θα παραμείνει στη μόδα ή θα αποχωρήσει ησύχως; Μήπως το 90s look δεν θα κάνει comeback μόνο στη μόδα, αλλά και στο grooming; Και μήπως το 2019 θα είναι η χρονιά που όλοι θα θέλουν να αφήσουν μουστάκι αντί για το πολυφορεμένο μούσι; Το μόνο σίγουρο είναι ότι το ξυράφι θα παραμείνει για ακόμα ένα χρόνο καταχωνιασμένο στο βάθος κάποιου ντουλαπιού.
Το stubble beard

Ή αλλιώς το scruff look, όπως το αποκαλούν οι Βρετανοί ή το 5 o'clock shadow beard, όπως το χαρακτηρίζουν οι Αμερικάνοι. Σε απλά ελληνικά είναι το αξύριστο λουκ των τριών με πέντε ημερών.
Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις για να το υιοθετήσεις είναι να αφήσεις τις τρίχες του προσώπου σου να μακρύνουν για 72 με 120 ώρες και φυσικά να τις σουλουπώσεις στη συνέχεια, ώστε να αποκτήσουν ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα. Φρόντισε να τριμάρεις με μία κουρευτική μηχανή τα πλάγια και τις φαβορίτες και να καθαρίσεις όλη την περιοχή χαμηλά στο λαιμό.
Το beardstache

Ή αλλιώς το πυκνό μουστάκι με το αξύριστο look στα μάγουλα. Για να το πετύχεις θα πρέπει να εφοδιαστείς με υπομονή και επιμονή, προκειμένου να μεγαλώσουν οι τρίχες στο άνω χείλος. Συνήθως οι πρώτες δύο εβδομάδες είναι οι πιο δύσκολες, κατά τη διάρκεια των οποίων το μουστάκι αρχίζει μεν να σχηματοποιείται, αλλά στην πλειοψηφία των περιπτώσεων το αποτέλεσμα είναι κάπως "ακατάστατο" και επ' ουδενί καλοσχηματισμένο.
Ένα ψαλίδι ή μία κουρευτική μηχανή θα σε βοηθήσει να τιθασεύσεις τις τρίχες σε μάγουλα και πιγούνι για να διατηρήσεις το πρόσωπο καθαρό και περιποιημένο.
Το partial beard
Ή αλλιώς το ατημέλητα αξύριστο μούσι των 90s που ταυτίστηκε με το facial hair look του Johnny Depp. Το μυστικό για να το πετύχεις είναι να φροντίσεις να είναι οι τρίχες σου πιο πυκνές στο άνω χείλος και στο πηγούνι, παρά στα μάγουλα, τα οποία είναι είτε έντονα τριμαρισμένα, είτε ξυρισμένα.
Η γενειάδα

Η αλήθεια είναι ότι συγκριτικά με τα παραπάνω στυλ, η πυκνή και καλοσχηματισμένη γενειάδα δεν θα είναι τόσο δημοφιλής το 2019, όσο ήταν τα προηγούμενα χρόνια. Ωστόσο, διατηρεί τη θέση της μες στα μεγαλύτερα trends της χρονιάς που οσονούπω έρχεται.
Από: Esquire ES
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.