Το πιο ακριβό ρολόι χειρός που έχει ποτέ δημοπρατήσει η TAG Heuer. Αυτόν τον τίτλο κέρδισε το Heuer Monaco, το ένα από τα έξι συνολικά ρολόγια του συγκεκριμένου μοντέλου που είχε φορέσει στον καρπό του ο θρύλος του Χόλιγουντ, Steve McQueen στην ταινία Le Mans του 1971. Βγήκε στο σφυρί από τον οίκο Phillips με έδρα την Νέα Υόρκη και πωλήθηκε έναντι 2.208.000 δολαρίων, την ώρα που οι αρχικές εκτιμήσεις έκαναν λόγο για 160.000 δολάρια.

Λίγη ιστορία για το εμβληματικό αυτό ρολόι

TAG Heuer

Για την ιστορία να πούμε ότι το Monaco έκλεισε το 2019 μισό αιώνα ζωής, καθώς λανσαρίστηκε το 1969 από την Heuer (εκείνη την περίοδο η TAG δεν είχε ακόμη ενταχθεί στην εταιρική ονομασία). Επρόκειτο για ένα εξαιρετικό ρολόι που προσέλκυσε αμέσως το ενδιαφέρον του κόσμου της ωρολογοποιίας και όχι μόνο. Ήταν ένα πρωτότυπο σχέδιο, με πρωτοποριακό design που σύστησε στο κοινό δύο καινοτομίες: το αδιάβροχο καντράν σε τετράγωνη κάσα και την αυτόματη κίνηση χρονογράφου.  

"Όταν είδα την τετράγωνη κάσα κατάλαβα ότι έχουμε να κάνουμε με κάτι ιδιαίτερο", είχε αναφέρει ο τιμητικός πρόεδρος της Heuer και εγγονός του ιδρυτής της, Jack Heuer. Ένα χρόνο μετά το λανσάρισμά του, το Monaco έκανε την εμφάνισή του στον καρπό του οδηγού αγώνων ταχύτητας, Jo Siffert, ενώ το 1971 σε εκείνον του McQueen στη μεγάλη οθόνη. Ωστόσο, το Monaco δεν ήταν η πρώτη του επιλογή. 

TAG Heuer

Όταν τον ρώτησαν ποιο ρολόι θέλει να φορέσει στην ταινία, αποκρίθηκε το Omega Speedmaster Professional, καθώς ήταν το πρώτο που ταξίδεψε στο φεγγάρι χάρη στον αστροναύτη Buzz Aldrin και στην αποστολή Apollo 11 του 1969. Ωστόσο, κάποιος από την παραγωγή τού υπενθύμισε ότι επειδή ήταν ήδη ντυμένος με τα χρώματα της Heuer -έτσι, ήταν τότε γνωστή η TAG Heuer- στη στολή του, αν επέλεγε ένα ρολόι διαφορετικής ωρολογοποιίας θα θεωρείτο χορηγία. Έτσι, ο ηθοποιός ζήτησε να ρίξει μία ματιά στη συλλογή Monaco της Heuer και αμέσως το μάτι του έπεσε στον χρονογράφο με την τετράγωνη κάσα και το μπλε καντράν. Η ενδυματολογική ομάδα της ταινίας το παρήγγειλε αμέσως μαζί με μερικά ακόμα μοντέλα της εταιρείας και ένα μυθικό ρολόι ξεκίνησε κάπως έτσι το ταξίδι του μέσα στις δεκαετίες και έγινε αθάνατο.