Η σπουδαία ιστορία του Navitimer της Breitling

Tο θρυλικό ρολόι κλείνει τα 70 και η Breitling το γιορτάζει με μια συλλογή με τολμηρά χρώματα, βελτιωμένο στυλ και απίστευτα ταξίδια.

Για 70 χρόνια, το αυθεντικό Navitimer της Breitling ήταν εξίσου αγαπητό τόσο στους αεροπόρους όσο και στους πρωτοπόρους του στυλ. Φορέθηκε από έναν αστροναύτη στο διάστημα αλλά και από τα μεγαλύτερα αστέρια στη Γη. Δίκαια, λοιπόν, έγινε και παραμένει το πιο εμβληματικό ρολόι της ελβετικής ωρολογοποιίας, που σήμερα τιμά τον θρύλο του με την εισαγωγή ενός νέου μοντέλου, που αποτυπώνει τα πιο κλασικά χαρακτηριστικά του, ενώ τα ενισχύει με σύγχρονες βελτιώσεις.

Η σπουδαία ιστορία του Navitimer της BreitlingBreitling

Η σπουδαία ιστορία του αυθεντικού Navitimer

Ούτε ο Willy Breitling, o εφευρέτης του, δεν μπορούσε να προβλέψει το φαινόμενο στο οποίο θα εξελισσόταν το συγκεκριμένο ρολόι. Όλα ξεκίνησαν το 1952, όταν ανέπτυξε έναν χρονογράφο που φοριόταν στον καρπό και είχε έναν επιπλέον μετρητή στην κυλιόμενη στεφάνη του, που επέτρεπε στους πιλότους να εκτελούν όλους τους απαραίτητους υπολογισμούς πτήσης.

Δύο χρόνια αργότερα, η Ένωση Ιδιοκτητών και Πιλότων Αεροσκαφών (AOPA), η μεγαλύτερη λέσχη αεροπόρων στον κόσμο, ανακοίνωσε το σχέδιο αυτό ως το επίσημο ρολόι της. Το φτερωτό λογότυπο του συνδέσμου ζωγραφίστηκε στην θέση 12:00 και γεννήθηκε ο 'χρονομετρητής πλοήγησης' ή Navitimer.

Ένα στιλάτο ρολόι που μεγάλωσε παράλληλα με την αεροπορία

Το Navitimer μεγάλωσε δίπλα στην αναπτυσσόμενη βιομηχανία της πολιτικής αεροπορίας. Αγαπημένο στους πιλότους και τους λάτρεις των αεροσκαφών, έφτασε στο διάστημα, στον καρπό του αστροναύτη Scott Carpenter το 1962 ως ρολόι 24 ωρών για να ξεχωρίζει τη μέρα από τη νύχτα.

1964 ADVERTISEMENTBreitling

Δεν ήταν, βέβαια, μόνο οι πιλότοι που έλκονταν από την ακαταμάχητη αισθητική του ρολογιού. Διασημότητες της εποχής -όπως ο Miles Davis, ο Serge Gainsbourg, ο Jim Clark και ο Graham Hill- ήταν λάτρεις του, αποδεικνύοντας ότι το Navitimer είχε και στυλ εκτός από λειτουργικότητα.

MILES DAVISBreitling

Όσα κάνουν το νέο, εξελιγμένο Navitimer να ξεχωρίζει

Για να δημιουργήσει το νέο Navitimer, η Breitling διατήρησε τις πιο αναγνωρίσιμες πτυχές του σχεδιαστικού κώδικα του αυθεντικού. Από απόσταση, είναι αναμφισβήτητα ένα Navitimer, με τον κυκλικό μετρητή στην εξωτερική πλευρά της κάσας, τους δείκτες μπαστούνι, τους τρεις μετρητές χρονογράφου και την οδοντωτή στεφάνη για εύκολο κράτημα. Από κοντά, ωστόσο, οι σύγχρονες βελτιώσεις του φαίνονται ξεκάθαρα.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BREITLING (@breitling)

Ένας πεπλατυσμένος μετρητής και ένας θολωτός κρύσταλλος δημιουργούν την ψευδαίσθηση ενός πιο συμπαγούς προφίλ. Τα εναλλασσόμενα γυαλισμένα και βουρτσισμένα φινιρίσματα δίνουν στα μεταλλικά στοιχεία μια στιλπνή, αλλά ανεπιτήδευτη ποιότητα. Μια πιο λεπτή σιλουέτα ενισχύει τη θέα από το πίσω μέρος της κάσας, του πιστοποιημένου από την COSC Breitling Manufacture Caliber 01.

Ο συγκεκριμένος μηχανισμός υποστηρίζεται από πενταετή εγγύηση, παρέχει περίπου 70 ώρες απόθεμα ενέργειας και επιτρέπει στον χρήστη να αλλάξει την ημερομηνία στο διακριτικό παράθυρο μέσα στο υποκαντράν του χρονογράφου, ανά πάσα στιγμή.

BREITLING WATCHBreitling

Το ρολόι διατίθεται σε μια σειρά μεγεθών (46, 43 ή 41 mm), δύο υλικά κάσας (ανοξείδωτο ατσάλι ή κόκκινο χρυσό 18 καρατιών) και μια επιλογή από λουράκια (ημί-γυαλιστερό δέρμα ή μεταλλικό bracelet επτά σειρών). Τα μοντέρνα χρώματα σε αποχρώσεις του μπλε, του πράσινου και του χαλκού καθορίζουν τις ανανεωμένες επιλογές του καντράν. Και αν υπάρχει ένα χαρακτηριστικό που σίγουρα θα προκαλέσει νοσταλγία, είναι η επιστροφή των φτερών του AOPA στην αρχική τους θέση.

Ένα ρολόι-σύμβολο του προσωπικού ταξιδιού

Σήμερα, μετά από 70 χρόνια, το Navitimer έχει ξεπεράσει το να είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται από πιλότους για την πλοήγηση της πορείας τους. Έχει γίνει σύμβολο για όσους σχεδιάζουν τα προσωπικά τους ταξίδια στη ζωή.

> Διάβασε ακόμα: Όταν η Breitling συνάντησε την Triumph

Η Breitling γιορτάζει αυτή την έννοια σε μια νέα καμπάνια, το Navitimer - For The Journey, στην οποία συμμετέχει η Navitimer Squad, που αποτελείται από τον σούπερ σταρ του μπάσκετ Γιάννη Αντετοκούνμπο, την κύρια χορεύτρια του American Ballet Theatre Misty Copeland και τον πρωτοπόρο της αεροπορίας και εξερευνητή Bertrand Piccard.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BREITLING (@breitling)

Κάθε μέλος του Squad έχει κάνει ένα απίστευτο ταξίδι για να φτάσει εκεί που είναι σήμερα, στην κορυφή των πεδίων του. Ο καθένας έχει χαράξει μια πορεία και την ακολουθεί με απόλυτη αποφασιστικότητα. Και ο καθένας βρίσκεται στον δρόμο για την επίτευξη του επόμενου συνόλου των φιλοδοξιών του.

Χρησιμοποιώντας ισχυρά γραφικά και την αφήγηση των μελών του Squad, η καμπάνια μπαίνει στην καρδιά αυτών των συγκινητικών ταξιδιών.

BREITLING WATCHBreitling

'Αυτό το έργο σημαίνει πολλά για μένα γιατί γιορτάζει όχι μόνο το πού βρισκόμουν στη ζωή μου, αλλά και το πού ήρθα και πού πηγαίνω', λέει η Misty Copeland. 'Υπάρχει ένας απόλυτος παραλληλισμός μεταξύ της πλοήγησης προς έναν φυσικό προορισμό και της πλοήγησης προς το όραμα για το πού θέλεις να βρίσκεσαι στη ζωή. Θα δείτε αυτό το θέμα να εμφανίζεται σε αυτές τις τρεις ιστορίες'.

> Διάβασε ακόμα: Γιάννης Αντετοκούνμπο, ένας Πρωταθλητής του ΝΒΑ στην Breitling

Το Navitimer έχει κάνει πολύ δρόμο από τότε που ο Willy Breitling συνέλαβε για πρώτη φορά την ιδέα για ένα εργαλείο πτήσης που φοριέται στον καρπό. Αυτός ο επανασχεδιασμός, με επίκεντρο το χρώμα, το στυλ και την ελκυστικότητα χωρίς αποκλεισμούς, σηματοδοτεί μια νέα φάση στο ταξίδι του Navitimer, μια φάση που συνδυάζει τη μοντέρνα αισθητική και τις αξίες της Breitling με την ιστορική ωρολογοποιία για να δημιουργήσει μια ενημερωμένη ταυτότητα για το εμβληματικό ρολόι από όπου ξεκίνησαν όλα.

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.

Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024

"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.

Τα πιο διάσημα sneakers στο Instagram

10 αθλητικά παπούτσια που έχουν σίγουρα περάσει από το feed σου.

Γραφει Νικη Κοντομηνα