
Το αξίας €300.000 Richard Mille του Charles Leclerc δεν υπάρχει πια στον καρπό του
Ο Μονεγάσκος πιλότος της Scuderia Ferrari έπεσε θύμα ληστείας, με το ρολόι του να τον αποχαιρετά.
Ως πρωτοπόρος στη βαθμολογία στην φετινή F1, ο Charles Leclerc έχει μπει στην συνομοταξία οδηγών του πρωταθλήματος, οι οποίοι περπατούν στο πεζοδρόμιο και αυτό αποτελεί είδηση με παγκόσμιο ενδιαφέρον. Το περιστατικό όμως που συνέβη όμως τη Δευτέρα το απόγευμα στην Ιταλία, είναι όντως εντυπωσιακό για πολλούς λόγους.
Έπεσε θύμα ληστείας στην Ιταλία. Ο πιλότος της Ferrari ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα μιας παρέας να φωτογραφηθεί μαζί τους και κάποιοι από την παρέα αυτή, με (προφανώς) επιδέξιο τρόπο του αφαίρεσαν το ρολόι από τον καρπό. Το Richard Mille του Leclerc κοστίζει γύρω στις 300.000€ και είναι ένα από τα ρολόγια που έχουν οι οδηγοί στο πλαίσιο της συνεργασίας με την Richard Mille, η οποία από το 2021 είναι χορηγός της Ferrari.
> Διάβασε ακόμη: Τα ρολόγια που λατρεύουν οι συλλέκτες
Ο Leclerc βέβαια συνεργαζόταν ήδη με την Richard Mille και για αυτό έχει και το δικό του ρολόι. Βασικά είχε, αφού του το έκλεψαν. Αλλά δεν εννοώ το συγκεκριμένο, καταλαβαίνεις τι εννοώ. Έχει το δικό του μοντέλο, με το όνομά του, το οποίο βασίζεται στο RM67-02 που είναι ένα από τα μαζικά ρολόγια της Richard Mille για αυτό και κοστίζει 120.000€. Αυτό που φορούσε ο Leclerc φυσικά ήταν κάπως ακριβότερο, καθώς έφτανε τις 300.000€, αλλά και πάλι δεν είναι για να εντυπωσιάζεσαι κιόλας.
Γιατί;
Επειδή η Richard Mille με τα ιδιαίτερα, σχεδιαστικά, ρολόγια χειρός και με τα αφιερωμένα σε διασήμους μοντέλα στις σειρές προϊόντων της, φτιάχνει καταλόγους με εκατομμύρια και όχι με χιλιάδες ευρώ.

Ο Richard Mille, ένας λάτρης του motorsport και δαιμόνιος σε θέματα marketing έχει καταφέρει την τελευταία 20ετία να δημιουργήσει έναν μύθο γύρω από την εταιρεία με το όνομά του.
> Διάβασε ακόμη: Ο Charles Leclerc και η πρόπονηση που τον οδήγησε στην κορυφή
Έχει τη δική του ομάδα στους αγώνες αντοχής του WEC με την οποία αγωνίζεται ο Sebastien Ogier φέτος και είναι επίσης πρόεδρος στην αντίστοιχη επιτροπή της FIA, ενώ πέρσι τράβηξε πάλι πάνω του τα βλέμματα δημιουργώντας την πρώτη αμιγώς γυναικεία ομάδα στο Le Mans.
Η συνέχεια στο Top Gear
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.