
Μόλις έχασες αυτό το Rolex Daytona Paul Newman Lemon
Στις 778.000 ευρώ σταμάτησε η δημοπρασία για αυτό το σπάνιο Rolex Daytona Paul Newman Lemon που δεν είχε φορέσει ποτέ ο Paul Newman.

Αν λάβεις υπόψη πως το ακριβότερο Rolex που έχει πουληθεί σε δημοπρασία μέχρι σήμερα είναι ένα Daytona που είχε χαρίσει η Joanne Woodward στον Paul Newman, πριν βρεθεί στο Le Mans και το 2017 πουλήθηκε για 17,75 εκατομμύρια δολάρια, καταλαβαίνεις πως η σχέση του Paul Newman με τα ρολόγια της Rolex είναι πολύ ξεχωριστή. Μια ακόμη απόδειξη για αυτό ήρθε φέτος, με το Rolex Daytona Paul Newman Lemon, το οποίο πουλήθηκε σε δημοπρασία του οίκου Sotheby's για 778.000 ευρώ και ήταν ασφαλώς το ακριβότερο αυτής.
Η συνέχεια στο Top Gear Greece
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.