
Όλοι μιλούν για το ρολόι του Kylian Mbappé πριν από την ήττα της Παρί Σεν Ζερμέν
Ο Kylian Mbappé φόρεσε ένα Hublot με 114 διαμάντια πριν από τον αγώνα με την Μπάγερν Μονάχου.
Ο Kylian Mbappé πέταξε με προορισμό το Μόναχο τη Δευτέρα, έχοντας ένα πολυτελές ρολόι Hublot περασμένο στον καρπό του, για την αναμέτρηση της Παρί Σεν Ζερμέν με τη Μπάγερν Μονάχου, στο πλαίσιο του Champions League. Κι ενώ χθες αυτός και οι συμπαίκτες του έπαιξαν με στόχο την πρόκριση στα προημιτελικά, το θαύμα που προσδοκούσαν, τελικά, αποδείχθηκε αδύνατο να συμβεί.
Τη στιγμή, πάντως, που οι οπαδοί της Παρί Σεν Ζερμέν περίμεναν τον Γάλλο παίκτη να κάνει το θαύμα του και πάλι, οι θαυμαστές των ωραίων ρολογιών παραμίλαγαν ακόμη εξαιτίας του "ρολογιού-κοσμήματος" που είχε φορέσει περήφανα ο 24χρονος διεθνής παίκτης στο αεροδρόμιο, ολοκληρώνοντας με αυτόν τον τρόπο το ντύσιμό του (μπλουζάκι της Παρί Σεν Ζερμέν, μαύρη φόρμα και σεταρισμένο καπελάκι).
Η επιλογή του Kylian Mbappé
Η επιλογή του πρώτου σκόρερ στην Ιστορία της Παρί Σεν Ζερμέν (201 γκολ), βέβαια, μόνο τυχαία δεν ήταν. Κι αυτό διότι, ας στο θυμίσουμε σε περίπτωση που, λέμε τώρα, το έχεις ξεχάσει, ο Mbappé έχει υπογράψει συμβόλαιο με την κορυφαία εταιρεία Hublot, για την προώθηση των σπουδαίων ρολογιών της.
Το κομμάτι, βέβαια, που είχε περασμένο ο Mbappé στον καρπό του ήταν ούτως ή άλλως μια φίνα επιλογή, καθώς ήταν την ίδια στιγμή εξαιρετικά απλό και μίνιμαλ στον σχεδιασμό του, σπορ αισθητικής και λαμπερό, ένεκα διαμαντιών.
Πρόκειται για το Big Bang Original Steel Diamonds, που διαθέτει γυαλισμένη και σατινέ κάσα 41 χιλιοστών από ανοξείδωτο ατσάλι, καντράν διακοσμημένο με 114 διαμάντια 1,18 καρατίων και αντιανακλαστικό κρύσταλλο από ζαφείρι. Το δε μαύρο, ανάγλυφο λουράκι του είναι από καουτσούκ.
Το συγκεκριμένο κομψοτέχνημα κοστίζει 16.800 Ευρώ και παρότι δεν έφερε τύχη στην Παρί Σεν Ζερμέν, σε καμία περίπτωση δεν θα το αρνούμασταν ως, τάχα μου, γρουσούζικο.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.