Από το 2017, όταν ο David Beckham έγινε επίσημος πρεσβευτής της ωρολογοποιίας Tudor, η συνεργασία είναι σταθερή, κάνοντας αισθητή την παρουσία της σε διάφορες καμπάνιες και δημόσιες εκδηλώσεις.
Τώρα, η σχέση αυτή ενισχύεται ακόμη περισσότερο, καθώς η ελβετική μάρκα ρολογιών, γίνεται ο επίσημος χορηγός ρολογιών της ομάδας στην οποία προεδρεύει και ανήκει ο Beckham, της Ίντερ Μαϊάμι.
Η Tudor και η Ίντερ Μαϊάμι γιορτάζουν τη συνεργασία τους με το Black Bay Chrono Pink
Η νέα συνεργασία ανακοινώθηκε πρόσφατα, αναδεικνύοντας την ένωση δύο οντοτήτων που μοιράζονται ένα τολμηρό πνεύμα και όραμα. Η συμμαχία αυτή υλοποιείται με το λανσάρισμα του Black Bay Chrono Pink, μιας νέας έκδοσης του δημοφιλούς μοντέλου Black Bay Chrono της Tudor, το οποίο υιοθετεί τα χαρακτηριστικά χρώματα της Ίντερ Μαϊάμι, το ροζ και το μαύρο.
Η Ίντερ Μαϊάμι επέλεξε το ροζ ως το εμβληματικό της χρώμα, αντανακλώντας τη ζωντανή ενέργεια της Νότιας Φλόριντα και συμβολίζοντας το θαρραλέο πνεύμα τόσο του συλλόγου, όσο και των οπαδών του. Αυτό το χρώμα ενσωματώνεται κομψά στον σχεδιασμό του Black Bay Chrono Pink, το οποίο υπόσχεται να αποτελέσει μια ιδιαίτερα περιζήτητη ειδική έκδοση για τους οπαδούς του ρολογιού και της ομάδας.
Το ρολόι διαθέτει ατσάλινη κάσα 41 mm, ροζ καντράν και δείκτες και μαύρες πινελιές που ταιριάζουν με τη ματ φινιρισμένη σταθερή στεφάνη. Διαθέτει επίσης ένδειξη ημερομηνίας και ατσάλινο ιμάντα jubilee, που συμπληρώνει τον εκλεπτυσμένο σχεδιασμό του.
Εξαιρετικές και ακριβείς επιδόσεις
Όσον αφορά στη λειτουργία του, το Black Bay Chrono Pink είναι εξοπλισμένο με την κατασκευαστική καμπύλη MT5813 (COSC), ένα μηχανικό ρολόι με αυτόματο κουρδιστή, με ρότορα διπλής κατεύθυνσης και απόθεμα ισχύος περίπου 70 ωρών. Αυτό εγγυάται όχι μόνο έναν κομψό σχεδιασμό, αλλά και εξαιρετικές και ακριβείς επιδόσεις.
Η συνεργασία μεταξύ της Tudor και της Ίντερ Μαϊάμι οδήγησε σε ένα ξεχωριστό ρολόι που αποτυπώνει την ουσία και την ενέργεια της ομάδας και της πόλης της. Το Black Bay Chrono Pink είναι κάτι περισσότερο από ένα ρολόι, είναι μια δήλωση στυλ και πάθους για το ποδόσφαιρο, ενσαρκώνοντας το τολμηρό πνεύμα του "Born to Dare" που χαρακτηρίζει και τα δύο brands.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.