
Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι
Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.

Στη δεκαετία του 1960, το νέο άθλημα της αυτόνομης κατάδυσης ήταν στη μόδα. Για τους δύτες, ο συγχρονισμός ήταν το παν και η Breitling θέλησε να τους προσφέρει το πιο ουσιαστικό ρολόι κατάδυσης. Αυτό που δημιούργησε ήταν ένα καντράν με καθαρές γραμμές, ογκώδεις φωτεινούς δείκτες και μια στεφάνη υψηλής αντίθεσης, όλα με στόχο τη μέγιστη αναγνωσιμότητα. Πρακτικό, ναι, αλλά αυτό που αγάπησαν πραγματικά όλοι ήταν η εμφάνιση του.
Το καινούργιο Superocean επαναλαμβάνει τους περίφημους σχεδιαστικούς κώδικες του προκατόχου του, ενώ προσθέτει μοντέρνα χαρακτηριστικά, όπως στεφάνη με κεραμική επένδυση και κάλυψη των δεικτών με SuperLumiNova® που επιτρέπει ακόμα πιο εύκολη αναγνωσιμότητα κάτω από το νερό. Το ρολόι είναι αδιάβροχο στα 300 μέτρα (1000 πόδια), καθώς και ανθεκτικό σε κραδασμούς, άμμο και αλμυρό νερό. Η αδιάβροχη κεραμική στεφάνη του δεν θα φθαρεί ούτε θα ξεθωριάσει ποτέ. Το καλύτερο από όλα; Το Superocean δεν είναι πλέον αυστηρά ένα ρολόι κατάδυσης—σερφάρετε με αυτό, κολυμπήστε μαζί του, επισκεφθείτε το beach bar με αυτό και μετά φορέστε το για δείπνο. Το Superocean Automatic 44 Greek Limited Edition εξισορροπεί τέλεια τη νοσταλγία της κληρονομιάς του με μια φρέσκια νέα εμφάνιση.

Η κυκλοφορία του περιορίζεται σε 250 κομμάτια και είναι διαθέσιμη μέσω των μπουτίκ της Breitling και ενός περιορισμένου δικτύου λιανικής στην Ελλάδα. Διαθέτει κάσα από ανοξείδωτο ατσάλι, που συμπληρώνεται όμορφα από τη σκούρα μπλε κεραμική στεφάνη και το λευκό καντράν, χρώματα που παραδοσιακά θυμίζουν Ελλάδα. Το ρολόι έρχεται με μπλε rubber strap και κίνηση από τον μηχανισμό B17. Γυρίστε το ρολόι για να δείτε στην πίσω όψη της κάσας την ειδική εγχάραξη της ελληνικής σημαίας και ακόμα την ένδειξη "One of 250" που αποκαλύπτει τον περιορισμένο αριθμό του ρολογιού.

Η διαφημιστική καμπάνια για το νέο Superocean Automatic 44 Greek Limited Edition έχει όμως και κάτι ακόμα πολύ ξεχωριστό. Έχει πρωταγωνιστή τον Σωτήρη Κοντιζά, ambassador της Breitling και λάτρη του στυλ αλλά και του ελληνικού καλοκαιριού. Με απόλυτα θερινή διάθεση και σε playful ύφος, ο Σωτήρης Κοντιζάς φορά στον καρπό του το νέο limited edition ρολόι της Breitling και ενσαρκώνει όλους τους λόγους για να το κάνει κάποιος δικό του.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.