Μπορεί να τον έχουμε συνηθίσει με φούτερ και τζιν, αλλά ο Mark Zuckerberg έχει αρχίσει να αποκτά μια νέα αδυναμία — και δεν μιλάμε για το Metaverse.
Ο CEO της Meta, ο άνθρωπος πίσω από το Facebook και το Instagram, φαίνεται να έχει ανακαλύψει τη γοητεία της υψηλής ωρολογοποιίας και μάλιστα με τρόπο που τραβάει τα βλέμματα των πιο απαιτητικών συλλεκτών.
Ένα εντυπωσιακό μωβ ρολόι
Το φετινό καλοκαίρι, σε μια ανάρτηση στο Instagram για την παρουσίαση των νέων γυαλιών Oakley Meta, οι περισσότεροι πρόσεξαν κάτι άλλο πέρα από τα γυαλιά: στον καρπό του βρισκόταν ένα εντυπωσιακό μωβ ρολόι.
Ήταν το DB28xs Purple Rain του ελβετικού οίκου De Bethune — ένα συλλεκτικό μοντέλο που κυκλοφόρησε μόλις σε 25 κομμάτια παγκοσμίως το 2024, με τιμή εκκίνησης τα 99.000 δολάρια. Το ιδιαίτερο χρώμα του δεν είναι βαφή, αλλά αποτέλεσμα θερμικής οξείδωσης τιτανίου, μιας απαιτητικής τεχνικής που χαρίζει αυτή τη μοναδική, σχεδόν φουτουριστική, μωβ απόχρωση.
Για τον Zuckerberg, αυτή δεν είναι η πρώτη επαφή με την πολυτέλεια στον καρπό. Τον περασμένο Σεπτέμβριο εμφανίστηκε στη ζωντανή ηχογράφηση του podcast Acquired στο Σαν Φρανσίσκο φορώντας το DB25 Starry Varius, επίσης της De Bethune. Ωστόσο, το Purple Rain είναι η πιο ξεκάθαρη δήλωση ότι πλέον κινείται σε άλλο επίπεδο συλλογής.
Σύμφωνα με το Business Insider, η προσωπική του συλλογή ρολογιών καλύπτει ένα απίστευτο εύρος: από ένα απλό Casio των 120 δολαρίων μέχρι ένα Greubel Forsey αξίας 900.000 δολαρίων. Στο ενδιάμεσο, έχουν καταγραφεί εμφανίσεις του με Rolex, Patek Philippe και F.P. Journe — όλα μοντέλα που θεωρούνται σύμβολα κύρους στον κόσμο της ωρολογοποιίας.
Η επιλογή του Zuckerberg να στραφεί σε συλλεκτικά κομμάτια σαν το DB28xs Purple Rain δείχνει πως η ενασχόλησή του δεν είναι απλή περιέργεια. Αντίθετα, μοιάζει να εξελίσσεται σε σοβαρό χόμπι, με τον ίδιο να επενδύει χρόνο και χρήμα σε κομμάτια που δεν είναι απλώς όμορφα, αλλά και σπάνια, με τεχνική πολυπλοκότητα που εκτιμούν μόνο όσοι γνωρίζουν πραγματικά την τέχνη της ωρολογοποιίας.
Σε μια εποχή όπου οι περισσότεροι CEO της Silicon Valley προβάλλουν την εικόνα του "low-key" δισεκατομμυριούχου, ο Zuckerberg επιλέγει να στείλει διαφορετικό μήνυμα, απ' ό,τι φαίνεται.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.