Το αξίας 1 εκατ. δολαρίων ρολόι του Pharrell Williams

Αποτελεί δημιουργία του ωρολογοποιού Richard Mille με τον Sylvester Stallone.

Στην πρεμιέρα του "Βασιλιά των λιονταριών" στο Λονδίνο παρευρέθηκε πρόσφατα ο Pharrell Williams, που επιμελήθηκε μαζί με τον Hans Zimmer το σάουντρακ της ταινίας (πρεμιέρα 18 Ιουλίου στις ελληνικές αίθουσες). Γνωστός για το πάντα εκκεντρικό και καλαίσθητο στυλ του, ο 46χρονος Αμερικανός ράπερ και παραγωγός επέλεξε όχι σμόκιν, όπως σχεδόν η πλειοψηφία των διάσημων προσκεκλημένων, αλλά μαύρο σακάκι, λευκό πουκάμισο, μαύρη tailored βερμούδα και λευκές αθλητικές κάλτσες με loafers. Μοναδικά αξεσουάρ στο σύνολό του ένα μαύρο παπιγιόν, μία δερμάτινη ζώνη και ένα ρολόι. Φυσικά, όχι οποιοδήποτε ρολόι.

Το αξίας 1 εκατ. δολαρίων ρολόι του Pharrell Williams

Πρόκειται για το RM 25-01 Tourbillon Adventure, ένα ογκώδες αδιάβροχο μοντέλο που αποτελεί δημιουργία του ωρολογοποιού Richard Mille με τον Sylvester Stallone. Είναι ένα συλλεκτικό κομμάτι που κυκλοφόρησε μόνο σε 20 τεμάχια, με την αξία του να ανέρχεται περίπου στο ένα εκατομμύριο δολάρια, για την ακρίβεια στα 983.000 δολάρια.

ΦΑΡΕΛ ΓΟΥΙΛΙΑΜΣ ΡΟΛΟΪ

Όσον αφορά στα χαρακτηριστικά του, διαθέτει λουρί από φυσικό καουτσούκ σε καμουφλάζ print, χρονογράφο, αποσπώμενη πυξίδα, καθώς και πέντε κάψουλες καθαρισμού νερού που είναι κρυμμένες σε ένα τμήμα Carbon TPT για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.

ΦΑΡΕΛ ΓΟΥΙΛΙΑΜΣ ΡΟΛΟΪ

Από: Esquire IT

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.