Η Nespresso καλωσορίζει τη φετινή εορταστική περίοδο με μια εντυπωσιακή νέα συλλογή, σε συνεργασία με τον διάσημο Γάλλο σεφ Jean Imbert. Αυτή η περιορισμένη έκδοση αντλεί έμπνευση από τα μαγευτικά ταξίδια που συνοδεύουν τις γιορτές, φέρνοντας στους λάτρεις του καφέ αρώματα και γεύσεις από όλο τον κόσμο.
Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, ήταν καλεσμένη του Esquire Townhouse Athens, του λαμπερού event που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην ιστορία του Esquire Greece, την Τρίτη 19 Νοεμβρίου στο εμβληματικό κτήριο Amalias 36 και γιόρτασε όχι απλώς τον άνδρα, αλλά κάθε παρευρισκόμενο "στα καλύτερά του”.
Σε μια λαμπερή βραδιά, το "Man at His Best" του Esquire, πήρε ζωή και στην Αθήνα, φέρνοντας τον παγκόσμιο αέρα του κορυφαίου αντρικού media brand. Σε όλο τον κόσμο, όπου κυκλοφορεί το Esquire μέσω των διεθνών εκδόσεών του, το Townhouse γίνεται το σκηνικό για την υποδοχή επιφανών προσωπικοτήτων από διάφορους τομείς. Από τον κινηματογράφο και την τηλεόραση, τη μουσική και τον αθλητισμό, μέχρι τη μόδα, το fine dining και την υγεία, το Esquire φιλοξενεί τους καλεσμένους του σε μια ατμόσφαιρα γεμάτη κομψότητα και στυλ.
Η πρώτη ελληνική εκδοχή αυτού του παγκόσμιου event franchise δεν αποτέλεσε εξαίρεση, συγκεντρώνοντας κορυφαία πρόσωπα και δίνοντας στην Αθήνα μια ξεχωριστή γεύση από την αυθεντική εμπειρία του Esquire.
Η Nespresso, "ταξίδεψε" τους καλεσμένους του Esquire Townhouse Athens, στο Amalias 36, σε μια μοναδική εμπειρία γεύσεων, που έχει επιμεληθεί αποκλειστικά ο βραβευμένος με αστέρι Michelin σεφ Jean Imbert. Το σκηνικό που είχε στηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να θυμίζει τρένο, ήταν και προς τιμήν του Jean Imbert, όπου είναι επικεφαλής σεφ του Venice Simplon-Orient-Express.
Με τα αρώματά της νέας Festive σειράς, Unforgettable Holidays, να οδηγούν τους καλεσμένους στο δωμάτιό της, η Nespresso δημιούργησε το δικό της home away from home εντός του Esquire Townhouse Athens. Στον πρώτο όροφο του Amalias 36, το αγαπημένο coffee brand προσέφερε στους επισκέπτες του την αγαπημένη τους Nespresso γεύση όσο ο Coffee Ambassador, Γιώργος Παπαχρυσανθάκης μοίρασε τα δικά του tips σε δύο ξεχωριστά masterclasses. Mαζί του ήταν και η brand PR, Φωτεινή Τσώρη, όπου μας σύστησαν τις τρεις νέες γιορτινές γεύσεις.
Ο Unforgettable Espresso της νέας γιορτινής συλλογής της Nespresso ξυπνά τη νοσταλγία για μακρινά ταξίδια με τρένο στη Λατινική Αμερική. Αυτό το αρωματικό χαρμάνι, που συνδυάζει εκλεκτούς κόκκους Arabica από το Περού και την Κόστα Ρίκα, εμπλουτίζεται με τον δυναμισμό του Robusta. Το αποτέλεσμα είναι ένας καφές με νότες από καβουρδισμένα δημητριακά και ξύλο, που φέρνει στο φλιτζάνι μια αυθεντική αίσθηση εξερεύνησης και περιπέτειας.
Βασισμένο στην πρωτότυπη έμπνευση του διάσημου Γάλλου σεφ Jean Imbert, το Almond Croissant Flavor σας μεταφέρει απευθείας στην καρδιά του Παρισιού. Αυτός ο μοναδικός αρωματισμένος καφές αποπνέει νότες αμυγδάλου και βουτύρου, ξυπνώντας παιδικές αναμνήσεις για τον σεφ. Ιδανικός ως καπουτσίνο, απελευθερώνει την απαλή γεύση του αμυγδάλου με κάθε γουλιά. Εμείς βέβαια τον απολαύσαμε με σαντιγί, που ήταν η πρόταση του Coffee Ambassador.
Εξίσου εντυπωσιακό είναι το Peanut and Roasted Sesame Flavor, ένας φόρος τιμής στις γαστρονομικές περιπλανήσεις του Imbert, που συνδυάζει φρυγανισμένο σουσάμι, ποπ κορν και ξηρούς καρπούς, δημιουργώντας ένα ζεστό ρόφημα για την εορταστική περίοδο. Αυτές οι γλυκές και ιδιαίτερες επιλογές αποτελούν ιδανικές απολαύσεις είτε για εσάς είτε για τους αγαπημένους σας.
Εκτός φυσικά από τις νέες γεύσεις του καφέ, η Nespresso, σε συνεργασία με τον σεφ Jean Imbert, παρουσίασε μια γλυκιά έκπληξη για την εορταστική περίοδο: ένα κομψό κουτί με σοκολατάκια, ιδανικό ως δώρο για τους λάτρεις των εκλεκτών απολαύσεων. Τα σοκολατάκια αυτά είναι φτιαγμένα από προσεκτικά επιλεγμένους κόκκους κακάο, πιστοποιημένους από τη Rainforest Alliance, προερχόμενους από το Κονγκό. Με 70% μαύρη σοκολάτα, έντονη και στρογγυλή στη γεύση, και καραμελωμένα φουντούκια, αυτά τα σοκολατάκια αποπνέουν πολυτέλεια και νοσταλγία.
Ο Jean Imbert, εμπνευσμένος από τις γεύσεις της κουζίνας της γιαγιάς του, δημιούργησε αυτή τη μοναδική απόλαυση, η οποία σίγουρα θα ενθουσιάσει όποιον τη δοκιμάσει, όπως ενθουσίασε και εμάς.
Kαι αφού λοιπόν οι διάσημοι καλεσμένοι, είχαν συγκεντρωθεί στο Room 1, προκειμένου να απολαύσουν μια εξαιρετική εμπειρία αισθήσεων, η βραδιά της Nespresso, στο Esquire Townhouse Athens, έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο. Με ένα masterclass και ένα μίνι κουίζ από τον Γιώργο Παπαχρυσανθάκη.
Και σε αυτήν υπέροχη διάδραση μεταξύ άλλων μάθαμε ότι οι Έλληνες καταναλώνουν περίπου 5,5 δισεκατομμύρια κούπες καφέ το χρόνο.