Οι εντυπώσεις που έχει αφήσει ο Max Verstappen στους φίλους της Formula 1, από την στιγμή που αρχίσαμε να διαπιστώνουμε ό,τι πρόκειται για έναν οδηγό με στόφα πρωταθλητή και ικανότητες πολυπρωταθλητή, είναι τέτοιες που μοιάζει καρμικό το γεγονός ό,τι ένας αθλητικός συντάκτης σκανδαλοθηρικής εφημερίδας αποφάσισε να ασχοληθεί με την βιογραφία του.
Ο James Gray είναι από το 2015 βασικός συντάκτης στο αθλητικό τμήμα της online έκδοσης της Daily Express και ασχολείται ευρύτερα με τον αθλητισμό, που σημαίνει πως γράφει από κρίκετ και ράγκμπι μέχρι μποξ και Formula 1. Στην βιογραφία του Max Verstappen που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Δίχτυ, σε μετάφραση του Γιάννη Μάριου Παπαδόπουλου, ο δημοσιογράφος δεν κρύβει την διάθεσή του να είναι ακριβοδίκαιος στις κρίσεις του για όσα συμβαίνουν στη ζωή του νεότερου οδηγού που έτρεξε στην F1 μέχρι τώρα.
Το πιο εντυπωσιακό πάντως είναι πως η βιογραφία ενός 24χρονου δεν είναι εκτός τόπου και χρόνου, όσο και αν στο άκουσμα αυτού του συνδυασμού δικαιολογημένα σκέφτεται κάποιος πως υπάρχει κάπου, κάποια υπερβολή. Ο Verstappen μέχρι τα 24 του έχει καταφέρει αρκετά ώστε να γεμίσει 360 σελίδες και ο Gray για να τις γεμίσει, ξεκινάει από τις 30 Σεπτεμβρίου του 1997, όταν ο Jos Verstappen υποδέχτηκε στον κόσμο αυτόν τον γιο του. Επίσης ασχολείται αρκετά και με τον ίδιο τον Jos Verstappen και την συμπεριφορά του σε όλη αυτήν την πορεία του Max από τα καρτ και τις εντυπωσιακές εμφανίσεις, μέχρι και τον μεγάλο τελικό του 2021 στο Abu Dhabi.
Σε ποιους απευθύνεται αυτή η βιογραφία του Max Verstappen
Το βιβλίο διαβάζεται ευχάριστα, αλλά απευθύνεται κατά βάση σε ανθρώπους που έχουν μάθει να διαβάζουν για την Formula 1. O Gray περιγράφει αγωνιστικά συμβάντα, στρατηγικές, ελαστικά, pit stops και πράγματα που φτάνουν στον πυρήνα της Formula 1 και αναγκαστικά ξεφεύγουν από το lifestyle αυτής. Παρόλα αυτά υπάρχουν οι πινελιές του gossip και του backstage, ώστε να μην είναι σαν να διαβάζεις ένα αλμανάκ που βρήκες σε μια αποθήκη, για το πρωτάθλημα μπέιζμπολ του 1962. Δηλαδή απολύτως αθλητικό και δυσνόητο.
Η συνέχεια στο TopGear