Που χτυπάει η καρδιά της χορευτικής μουσικής σήμερα; Αν βασιστούμε στα νούμερα τότε ο υπάρχει ένας αδιαφιλονίκητος νικητής: κανένα club και κανένα venue στον κόσμο δεν μπορεί να φιλοξενήσει το κοινό που προσελκύει το Boiler Room σε κάθε του μετάδοση. Η διαδικτυακή μουσική πλατφόρμα ξεκίνησε ως μία πολύ πρωτότυπη ιδέα το 2010 για να εξελιχθεί σε κινητήριο μοχλό της παγκόσμιας dance σκηνής. Τα νούμερα που έχει παρουσιάσει η Guardian σε ρεπορτάζ της πραγματικά τρομάζουν, αφού κάνει λόγο για 400 χιλιάδες θεατές online σε αρκετές περιπτώσεις και συνολικά 3,5 δισ. θεατές μέσα σε λιγότερο από δέκα χρόνια.

Γιατί όμως αναφερόμαστε στην πολύ δημοφιλή πλατφόρμα που αναμεταδίδει κάθε μήνα περίπου 35 σπουδαία DJ sets από όλο τον κόσμο (garage, house, techno, dub, drum n' bass, grime, hip hop, jazz) δείχνοντας προτίμηση σε πόλεις όπως το Λονδίνο, το Άμστερνταμ, η Νέα Υόρκη, το Τόκιο, το Σίδνεϊ και το Λος Άντζελες;

Μετά από 100 και πλέον πόλεις όπου έχει αφήσει στίγμα του, ήρθε η σειρά και της Αθήνας: το Boiler Room φέρνει τις κάμερές του στο φετινό Plissken Festival στις 25 Ιουνίου, μία ημέρα πριν ξεκινήσει το φεστιβάλ, βάζοντας αυτόματα την πρωτεύουσα στον χάρτη με τις πιο δυνατές dance βραδιές του πλανήτη. Έτσι ακόμα κι αν κάποιος χάσει την ευκαιρία να επισκεφτεί ένα από τα πιο πρωτοπόρα μουσικά φεστιβάλ της Αθήνας θα έχει τη δυνατότητα να πάρει μία γερή γεύση μέσα από το ίντερνετ.

Όσο για το ποιος είναι ο βαθύτερος στόχος της διαδικτυακής μουσικής πλατφόρμας που έχει αποκτήσει ένα εξωπραγματικό hype; Το Wired αναφέρει ότι το Boiler Room αναπτύσσει έναν αλγόριθμο που θα αμφισβητεί τα γούστα των θεατών, προτείνοντάς τους και διαφορετικό περιεχόμενο από αυτό που συνηθίζουν να παρακολουθούν, σε αντίθεση δηλαδή με ό,τι συνηθίζεται. Βέβαια, μέχρι να συμβεί αυτό, υπάρχει πάντα το κεντρικό μότο της πλατφόρμας για να μας θυμίζει από που ξεκίνησε: watch, listen, dance.