Ηθοποιός και τραγουδιστής. Αυτό δηλώνει ο Michele Morrone στο προφίλ του στο Instagram που από την κυκλοφορία του 365 Days στο Netflix και μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές και που κοσμεί το ψηφιακό εξώφυλλο του Esquire, έχει εκτοξευθεί στα σχεδόν 16 εκατ. ακολούθους.
Ως γνήσιο παιδί των ανεπιτήδευτων '90s -γεννήθηκε στις 3 Οκτωβρίου του 1990- o Morrone δε διατείνεται πως είναι κάτι άλλο από αυτό που ξέρει να κάνει. Γιατί αν μπορέσεις να ξεπεράσεις το πραγματικά εντυπωσιακό παρουσιαστικό του -που εύκολα μπορεί να κάνει άντρες και γυναίκες να αισθανθούν άβολα, για διαφορετικούς αλλά απόλυτα κατανοητούς λόγους- θα δεις έναν τύπο που παλεύει να πραγματοποιήσει τα όνειρά του, όπως κάθε άλλος καλλιτέχνης εκεί έξω.
Σε ηλικία περίπου 12 ετών, είδε το Harry Potter και σκέφτηκε πως ο μόνος τρόπος για να κάνει ο ίδιος τα μαγικά του ήταν να ασχοληθεί με τον κινηματογράφο, ενώ αργότερα μέσω της μουσικής συνειδητοποίησε ότι ήταν το όχημα για να μπορέσει να εκφραστεί όπως είναι ο ίδιος στην πραγματικότητα.
"Έχω πλήρη επίγνωση του πώς φαίνομαι και ότι σε πολλούς ανθρώπους αρέσει ο τρόπος που δείχνω, συμπεριφέρομαι και μιλάω- αλλά πίστεψέ με, όταν είμαι με τους παλαιότερους φίλους μου, απέχω πολύ από ένα σύμβολο του σεξ", είχε δηλώσει πριν από δύο χρόνια στο Esquire Middle East. Τότε, απολάμβανε την αναγνωρισιμότητα του 365 Days, παρόλα αυτά, είχε προηγηθεί το The Trial στο Netflix, μία ιταλική σειρά μυστηρίου 8 επεισοδίων, όπου υποδύθηκε τον Claudio Cavalleria.
"Όταν το Netflix αποφάσισε να διανείμει το 365 Days, ήξερα ότι θα ήταν καλή έκθεση για εμένα, αλλά δεν περίμενα όλα αυτά. Δεν περίμενα ότι το Forbes τότε θα την ανακήρυττε ως την ταινία με τις περισσότερες προβολές στην ιστορία του Netflix. [...] Πρέπει να καταλάβεις, τη νύχτα που η ταινία έκανε πρεμιέρα στο Netflix, πήγα για ύπνο και είχα 48k followers στο Instagram. Όταν ξύπνησα είχα 2,1 εκατομμύρια.
Σοκαρίστηκα, οπότε βγήκα στο δρόμο για να πιω έναν καφέ κοντά στο μέρος που έμενα στη Ρώμη και είδα τους ανθρώπους να αρχίζουν να με κοιτάζουν. Έτσι μπήκα στο αυτοκίνητό μου και πήγα κάπου αλλού, αλλά συνέβαινε το ίδιο πράγμα, με ανθρώπους να με πλησιάζουν και να θέλουν να βγάλουν selfies. Τελικά αναγκάστηκα να πάω σπίτι και να κλειδώσω την πόρτα", είχε εκμυστηρευθεί στην ίδια συνέντευξη.
Η προσωπική ζωή
Έκτοτε, η καριέρα του όχι μόνο απογειώθηκε, αλλά ηχογράφησε και κάποια τραγούδια, τέσσερα εκ των οποίων συμπεριλαμβάνονται στο soundtrack του 365 Days. Παρότι Ιταλός στην καταγωγή, τα ερμηνεύει στα αγγλικά τα οποία έμαθε από την πρώτη του -και τελευταία όπως διευκρινίζει- σύζυγο.
"Όταν γνωριστήκαμε δε μιλούσε καθόλου ιταλικά κι εγώ αγγλικά, οπότε ήθελα πραγματικά να μάθω για εκείνη. Στην αρχή το έπαιζα χαριτωμένος, δείχνοντας πράγματα που δεν ήξερα τις λέξεις και κάνοντάς την να γελάσει, αλλά μετά της ζήτησα να μου μιλάει μόνο στα αγγλικά. Κάποια στιγμή πρέπει να ξεπεράσεις τον ρομαντισμό και να ασχοληθείς με το να τα μάθεις σωστά", είχε αναφέρει σε συνέντευξή του στο παρελθόν.
Για την ιστορία, ο Morrone συνάντησε τη λιβανέζα στυλίστρια Rouba Saadeh το 2013 και παντρεύτηκαν μέσα σε ένα χρόνο και στην πορεία απέκτησαν δύο γιους. Ο γάμος τους έληξε το 2018 και από τότε, ο Morrone ισχυρίζεται ότι είναι εργένης. Μάλιστα, με έναν από τους γιους του είχε κάνει διακοπές στη Ρόδο μερικά καλοκαίρια πριν.
Για χάρη του Esquire πάντως, απαθανατίστηκε σε διάφορες στιγμές που θα μπορούσαν να έχουν συμβεί και στην πραγματικότητα, χωρίς κάμερες τριγύρω. Στις λήψεις δεν είναι ορατά τα 19 για την ώρα τατουάζ του. Εμείς ξεχωρίσαμε αυτό που βασίζεται σε στίχο του Marilyn Manson: "Όλοι θα έρθουν στην κηδεία μου για να βεβαιωθούν ότι θα παραμείνω νεκρός". Ο Michele είναι ένας θνητός θεός.
Credits
Talent: Michele Morrone @iammichelemorroneofficial
Photographer: George Livieratos @georgelivieratos
Fashion Stylist: Luigi Gaballo @luigigaballo
Art Director: Elena Borovitska @elenabora
Hair: Marzia Gaballo @marziag86
Makeup: Giulia Gaballo @giulia_beauty_specialist
Photo assistant: Silvia Carrino @silvia88__
PR: @brunnei_official
Retouching: Katerina Smirnitskaya
Talent’s rep: Federico Borlini @fedeborlini
Production: www.plusdesign.org
Videographer: Konstantinos Stragalinos @stragli
Clothing
Shirt: Dolce & Gabbana
Pull: Todʼs / Pants: Berwich / Shoes: Dolce & Gabbana
Pull 2: Todʼs
Special thanks to: Hava Zingboim @havazingboim
Special thanks to: Comune di Nardò (Le) - Italy Casa a Corte - Nardò (Le) - Italy
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
-