Σε μια κρίσιμη συγκυρία για το μέλλον των σκοτεινών αιθουσών, το "α" ξεκινά ένα εκτεταμένο ρεπορτάζ στο πλαίσιο του οποίου συνομιλεί με τους ανθρώπους της αγοράς, αναζητώντας χειροπιαστές λύσεις που θα διασφαλίζουν την ύπαρξη του κινηματογράφου στην Ελλάδα.
Στη σειρά των άρθρων που θα δημοσιεύονται τις επόμενες εβδομάδες και έχει ήδη ξεκινήσει, συνεχίζει με την εταιρία διανομής AMA Films και το Γιώργο Στεργιάκη, ιδιοκτήτη της εταιρίας μαζί με τον αδερφό του Δημήτρη, ο οποίος απαντά στις ερωτήσεις του "α".
Τι αναφέρουν οι άνθρωποι της AMA Films
-Ποια ήταν η πιο έντονη αλλαγή που παρατηρήσατε στην αγορά πριν και μετά το ξέσπασμα της πανδημίας; Χάσαμε τους σταθερούς πελάτες μας και ως αιθουσάρχες τα τρία τελευταία χρόνια ήταν βασανιστικά. Οικονομικά, αλλά και ψυχολογικά περνάμε πολύ δύσκολα. Το απογοητευτικό είναι ότι κάνουμε την δουλειά μας σωστά αλλά δεν βλέπουμε αποτέλεσμα. Πρέπει η πολιτεία να βοηθήσει και να ρίξει όλα τα μισθώματα 50% πιο κάτω. Διαφορετικά θα κλείσουμε όλοι του χρόνου.
-Με δεδομένη την πρόσφατη επιτυχία της Γιορτής του Σινεμά, θα ήταν δόκιμο να μειωθεί η γενική τιμή του εισιτηρίου; Ναι, αλλά να το κάνουμε όλοι μαζί. Ίδια τιμή, π.χ. έξι ευρώ, όλοι μας.
-Την τελευταία διετία έχει σημειωθεί μια αισιόδοξη ανάκαμψη της δημοφιλίας των θερινών κινηματογράφων. Πώς μπορεί να έχει συνέχεια η επιτυχία τους; Επηρεάζεται ο τρόπος διανομής των ταινιών από την απήχηση των open air cinemas; Κατά την γνώμη μου η δημοφιλία των θερινών κινηματογράφων και το ότι τα εισιτήρια έχουν ανέβει τα δυο τελευταία καλοκαίρια οφείλεται στο ότι τον χειμώνα τα εισιτήρια έχουν πέσει πάρα πολύ γιατί ο κόσμος φοβάται ακόμη να μπει στην αίθουσα.
Η συνέχεια στο athinorama.gr