Τα νέα που έρχονται από την Αμερική είναι κάτι παραπάνω από καλά για μία από τις πιο προσφιλείς μορφές οικιακής ψυχαγωγίας, τις συνδρομητικές πλατφόρμες streaming τηλεοπτικού και κινηματογραφικού περιεχομένου, όπως το Netflix. Σύμφωνα με σχετική έρευνα που διεξήγαγε φέτος τον Αύγουστο η εταιρεία National Research Group (NRG), οι συνδρομητές τους είναι, κατά πλειοψηφία, πιστοί και δεν προτίθενται να τις εγκαταλείψουν, παρότι ο πληθωρισμός κάνει τη ζωή τους πιο δύσκολη.
Οι συνδρομητικές υπηρεσίες στην εποχή των ισχνών αγελάδων
Καθώς ο πληθωρισμός σκαρφαλώνει σε επίπεδα που δεν έχουμε δει εδώ και δεκαετίες, οι άνθρωποι αναγκάζονται να κάνουν σκληρές επιλογές σχετικά με το πώς διαχειρίζονται τα χρήματά τους. Μάλιστα, δεδομένου ότι το 51% των καταναλωτών απάντησαν, σύμφωνα με την NRG, πως οι συνδρομές (γενικά, όχι μόνο αυτές που έχουν να κάνουν με το streaming) συνιστούν ένα "σημαντικό" τμήμα των μηνιαίων εξόδων τους και το 66% ότι πρέπει να περιορίσουν τα έξοδά τους, έχει ενδιαφέρον να δούμε το πώς δήλωσαν ότι προτίθενται να κινηθούν.
Το ποσοστό των καταναλωτών, λοιπόν, που σχεδιάζουν να μειώσουν τον αριθμό των συνδρομών που έχουν στο όνομά τους μέσα στους επόμενους έξι μήνες είναι σχετικά μικρό (28%), με όσες συνδρομές έχουν να κάνουν με το streaming τηλεοπτικού και κινηματογραφικού περιεχομένου να επηρεάζονται σε μικρότερο βαθμό από όσες αφορούν dating apps, την αυτοβελτίωση ή την ομορφιά.
Έχει σημασία, επίσης, ότι το 94% όσων έχουν μια συνδρομή σε πλατφόρμες όπως το Netflix απάντησε πως είναι ικανοποιημένο με το value for money, ενώ οι αυξήσεις στις τιμές των σχετικών πακέτων δεν θα το κάνει, όχι στο άμεσο μέλλον τουλάχιστον, να διακόψει τις συνδρομές του.
Μερικά ενδιαφέροντα συμπεράσματα της έρευνας της NRG
- Το 24% των Αμερικανών καταναλωτών παραδέχεται ότι μοιράζεται τους κωδικούς που χρησιμοποιεί για τις πλατφόρμες streaming.
- Το μέγιστο ποσό που θα πλήρωνε ο μέσος Αμερικανός καταναλωτής κάθε μήνα για μια συνδρομή σε πλατφόρμα streaming που θα περιελάμβανε διαφημίσεις είναι τα 10,60 δολάρια.
> Διάβασε ακόμα: Αξίζει να εγκαταλείψεις το Spotify για το Apple Music;
- Το 66% των καταναλωτών συμφωνεί ότι δυσκολεύεται να μείνει ενημερωμένο με όλες αυτές τις πλατφόρμες streaming που έχουν λανσαριστεί τα τελευταία χρόνια.
> Διάβασε ακόμα: Influencers, οι νέοι reality stars;
- Το 56% των καταναλωτών έχει κάνει συνδρομή με στόχο το να την ακυρώσει πριν τελειώσει ο χρόνος της δωρεάν δοκιμαστικής περιόδου της και το 73% έχει χρεωθεί επειδή τελικά ξέχασε να την ακυρώσει.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.