Ο ΣΚΑΪ μπαίνει δυναμικά στη νέα σεζόν και παρουσιάζει κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα του. Μακριά από ριάλιτι και κλασικά ψυχαγωγικά shows, το κανάλι ετοιμάζεται να λανσάρει μια φρέσκια κωμική σειρά με τίτλο "TOTE VS ΤΩΡΑ", που φέρει την υπογραφή του Αλέξανδρου Τσουβέλα και της Έλενας Χαραλαμπούδη (5 Minute Mum).

Η σειρά βασίζεται σε ένα concept που μοιάζει να έχει τις ρίζες του στη σάτιρα των ‘90s, αλλά με ματιά καθαρά σημερινή. Πρόκειται για επεισόδια διάρκειας περίπου μισής ώρας, που παίζουν με την ιδέα του πώς ήταν τα πράγματα "τότε" και πώς είναι "τώρα". Ο γάμος, η γέννα, το ρεβεγιόν, η διασκέδαση, ακόμη και η αγορά αυτοκινήτου παρουσιάζονται σε δύο εκδοχές: την εκδοχή των ‘80s-‘90s και την εκδοχή του 2025.

Η διαδικτυακή σειρά "TOTE VS ΤΩΡΑ" έρχεται στην τηλεόραση

Όπως εξηγεί η επίσημη περιγραφή, το "TOTE VS ΤΩΡΑ" είναι "μια τρυφερή κωμωδία χαρακτήρων με καυστικό χιούμορ", που φέρνει στη μικρή οθόνη την ενέργεια και το στυλ της viral διαδικτυακής σειράς, η οποία είχε ήδη κερδίσει εκατομμύρια views. Είναι μια κοινωνική σάτιρα με μπόλικες δόσεις χιούμορ.

Ο Αλέξανδρος Τσουβέλας, γνωστός για το ιδιαίτερο κωμικό του στυλ, μίλησε πρόσφατα για το νέο project: "Είναι μεγάλη μου χαρά, η Έλενα είναι ένα υπερταλαντούχο πλάσμα, μια καταπληκτική ηθοποιός. Θα πάρω πάρα πολλά πράγματα δίπλα της και θα μάθω πολλά. Θα είναι μια μεγάλη παραγωγή".

Δείτε το trailer:

Στη σειρά, οι δύο δημιουργοί υποδύονται δύο διαφορετικά ζευγάρια, το "τότε" και το "τώρα", φέρνοντας μέσα από τους αυτοσχεδιασμούς τους ζωντανές εικόνες της καθημερινότητας. Η Χαραλαμπούδη και ο Τσουβέλας παίζουν με τις αντιθέσεις των εποχών και τις μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά: από το πώς βιώνεται ο έρωτας και η συμβίωση, μέχρι το πώς αλλάζουν οι κοινωνικές αντιλήψεις και τα στερεότυπα.

Η σκηνοθεσία είναι της Λίζας Αποστολοπούλου, ενώ το σενάριο υπογράφουν η ίδια μαζί με την Κατερίνα Νανοπούλου και τον Κώστα Μανιάτη, με τα κείμενα και τον αυτοσχεδιασμό να ανήκουν φυσικά στους Τσουβέλα και Χαραλαμπούδη. Η παραγωγή είναι της DIGIMUM GROUP, που φροντίζει να μεταφέρει στην τηλεοπτική γλώσσα όλη την ενέργεια που έκανε το project viral στις διαδικτυακές πλατφόρμες.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.