Για τη συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων στον μάταιο τούτο κόσμο, τα social media αποτελούν μία σταθερά της καθημερινής τους ζωής. Κατά μέσο όρο, κάθε ένας από εμάς περνά τουλάχιστον 3 ώρες σε αυτά/ημέρα, με το Facebook να παραμένει ακόμη εκείνο το μέσο κοινωνικής δικτύωσης με τη μεγαλύτερη απήχηση. Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν το ρόλο που έχει στη ζωή ή ακόμη και στη δουλειά όλων και, κατά συνέπεια, τα προβλήματα που δημιουργούνται κάθε φορά που αυτό κρασάρει

Τα προβλήματα όμως αφορούν και την ίδια την εταιρεία, που μόνο λίγες δεν είναι οι φορές που έχει καταρρεύσει τα τελευταία χρόνια. 

Πίσω στο 2019, το Facebook -μαζί με τα WhatsApp, Messenger και Instagram- είχε πέσει για περίπου 14 ώρες. Αυτό έφερε και πτώση της μετοχής του κατά 2% και ζημιές που ανήλθαν σε 90 εκατ. δολάρια. Εκατομμύρια επιχειρήσεις - μικρές και μεγάλες - που διαφημίζονταν στην πλατφόρμα έχασαν επίσης χρήματα, καθώς απώλεσαν το engagement με τους καταναλωτές χωρίς το Facebook.

Το πρόσφατο blackout

Στις 4 Οκτωβρίου 2021, το Facebook και τα υπόλοιπα media και πλατφόρμες που βρίσκονται πλέον υπό τον έλεγχο του Mark Zuckerberg μας άφησαν για περίπου 7 ώρες, προκαλώντας ασφαλώς ένα τρικούβερτο γλέντι στο Twitter.

Μέχρι τη στιγμή που ο Andy Stone τουίταρε κάτι σχετικά με το πρόβλημα, το Facebook απώλεσε 60 εκατ. δολάρια. Κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2021, το δημοφιλές social medium υπολογίζει πως θα έχει κέρδη της τάξεως των $29.080.000.000. Δηλαδή, κάτι περισσότερα από 319 εκατ/ημέρα.

> Διάβασε ακόμη: Πού οφείλεται η πτώση Facebook και Instagram, WhatsApp και Messenger

Όσο ήταν πεσμένο, έχανε 13,3 εκατ./ώρα. Η λειτουργία και οι υπηρεσίες του αποκαταστάθηκαν, και όπως αναφέρθηκε, υπήρξε μία βλάβη στο Domain Name System. Καμία άλλη πληροφορία δεν έγινε γνωστή.