Ένα από τα πιο ασυνήθιστα και πολυαναμενόμενα project του Elon Musk, έγινε επιτέλους πραγματικότητα. Επτά χρόνια μετά την αρχική υπόσχεση του CEO της Tesla για ένα "παλιομοδίτικο drive-in εστιατόριο", το πρώτο Tesla Diner άνοιξε επίσημα τις πόρτες του στο Χόλιγουντ, παντρεύοντας την αισθητική των ’50s, με τη φουτουριστική ταυτότητα της εταιρείας.
Το νέο Tesla Diner βρίσκεται στην ιστορική Santa Monica Boulevard και συνδυάζει όσα δεν περιμένει κανείς από μια εταιρεία αυτοκινήτων: φαγητό τύπου diner, κινηματογραφικές προβολές και ταυτόχρονη φόρτιση του ηλεκτρικού οχήματος.
Η αισθητική του χώρου θυμίζει έναν συνδυασμό mid-century America με πινελιές από Blade Runner, ενώ το αποτέλεσμα είναι απόλυτα Tesla.
Παρόλο που η τοποθεσία φιλοξενεί 75 Supercharger σταθμούς, το εστιατόριο δεν απευθύνεται αποκλειστικά σε κατόχους Tesla. Είναι ανοιχτό σε όλους τους οδηγούς.
Ωστόσο, η εμπειρία είναι σαφώς πιο ενδιαφέρουσα για όσους είναι κάτοχοι Tesla, αφού παρέχονται επιπλέον λειτουργίες μέσα από το infotainment σύστημα του οχήματος.
Drive-in με συγχρονισμένες ταινίες
Όσο τα οχήματα φορτίζουν, οι επιβάτες μπορούν να παρακολουθήσουν ταινίες στις δύο γιγαντοοθόνες 13,7 μέτρων που έχουν τοποθετηθεί στον χώρο στάθμευσης. Η εφαρμογή της Tesla μάλιστα, φροντίζει να συγχρονίζει τέλεια τον ήχο με την εικόνα για όσους παρακολουθούν μέσα από το όχημά τους.
Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν φαγητό απευθείας από την οθόνη του αυτοκινήτου, ενώ οι παραγγελίες σερβίρονται σε χάρτινα κουτιά σε σχήμα Cybertruck.
Το μενού επιμελούνται οι γνωστοί σεφ Eric Greenspan και Bill Chait, και περιλαμβάνει κλασικές αμερικανικές επιλογές: burger, hot dog, φτερούγες κοτόπουλου, πατάτες, milkshakes και άλλα comfort foods.
Ένα νέο επιχειρηματικό βήμα
Παρά τον εκκεντρικό χαρακτήρα του concept, πολλοί παραδέχονται ότι το Tesla Diner έχει τη δυναμική να εξελιχθεί σε επιτυχημένο προορισμό για οδηγούς, τουρίστες και λάτρεις της τεχνολογίας.
Όπως δήλωσε και ο Elon Musk, αν η πιλοτική λειτουργία στο Χόλιγουντ στεφθεί με επιτυχία, η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει το concept και σε άλλες μεγάλες πόλεις ή στρατηγικά σημεία σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων.
Σε μια εποχή όπου οι αυτοκινητοβιομηχανίες διευρύνουν τις δραστηριότητές τους πέρα από τα οχήματα (για όσους δεν το γνωρίζουν, ακόμη και η VW πουλάει λουκάνικα με το logo της) η Tesla αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι δεν φοβάται να δοκιμάσει κάτι τελείως διαφορετικό. Και αυτή τη φορά, το κάνει με στυλ από 50s.