Στις 18 Φεβρουαρίου κυκλοφόρησε στην αγορά μια περιορισμένη εκδοχή των γνωστών μπισκότων Oreos που σχεδιάστηκε και έφερε την υπογραφή του εξαιρετικά δημοφιλούς streetwear brand Supreme, και οι φαν της φίρμα "όρμησαν” -  όχι για να τα καταβροχθίσουν, αλλά για να τα μεταπωλήσουν, με την τιμή μιας συσκευασίας τριών βαθυκόκκινων μπισκότων να ξεπερνά στο eBay το ποσό των 92.000 δολαρίων το απόγευμα της Κυριακής (πριν κατέβει από την πλατφόρμα), σε μια τελευταία απόδειξη της απόλυτης κυριαρχίας της Supreme στη "διαφημιστική κουλτούρα”.

Τα Supreme Oreos κυκλοφόρησαν προς πώληση την Πέμπτη, στην τιμή των 8 δολαρίων ανά πακέτο, με τους ατρόμητους αγοραστές να τα "εξαφανίζουν” και αμέσως μετά να τα βγάζουν σε δημοπρασία στο eBay.

Η Supreme συνεργάστηκε με τη Nabisco, την εταιρεία παραγωγής των Oreos, στο πλαίσιο της συλλογής της Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020, η οποία επίσης περιελάμβανε, μεταξύ άλλων, κολεγιακά τζάκετ από συνθετική γούνα και άλλες από κοινού δημιουργίες της με γνωστές εταιρείες, όπως ένα αθλητικό παπούτσι της Nike, παγούρια νερού της Nalgene, σακούλες αποθήκευσης τροφίμων της Ziploc και μια εργαλειοθήκη της Mac Tools. 

Η συνέχεια στο capital.gr.