Σπάνια θα σου δώσει κάποιος προτεραιότητα στον δρόμο εάν οδηγάς κάποιος supercar. Δεν πρόκειται καν να κοιτάξει το υπεραυτοκίνητό σου με τις υψηλές επιδόσεις του. Θα προτιμήσει να τρακάρει με τον μπροστινό του από το να σε αφήσει να περάσεις. Η Aston Martin DB12, ωστόσο, αψηφά αυτόν τον άγραφο κανόνα, κερδίζοντας τον σεβασμό στον δρόμο.

Η Aston Martin διαθέτει μια ξεχωριστή γοητεία που ωθεί τους άλλους οδηγούς να προσφέρουν πρόθυμα τον χώρο τους. Αυτή η απροσδόκητη ευγένεια, μια απόκλιση από την τυπική οδική εθιμοτυπία, θα μπορούσε να αποδοθεί στο αίσθημα της βρετανικής αφοσίωσης και στη διαρκή γοητεία της σύνδεσης με τον James Bond.

Η σειρά DB, ιδιαίτερα τα πρώτα μοντέλα, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της φήμης της Aston Martin, παρέχοντας μια πιο διακριτική εναλλακτική λύση σε σχέση με ορισμένους από τους ανταγωνιστές της.

Esquire UK

Μακρά ιστορία, ανθεκτικό πνεύμα

Απόδειξη του ανθεκτικού πνεύματος του brand είναι οι πολλές χρεοκοπίες κατά τη διάρκεια της ιστορίας της (των 110 ετών). Ένα από τα πιο σημαίνοντα κεφάλαια στην ιστορία της Aston Martin γράφτηκε από τον David Brown, ο οποίος μετέτρεψε την εταιρεία από μια προβληματική κατασκευάστρια σπορ αυτοκινήτων σε μια δύναμη που κέρδισε το Le Mans.

Η σειρά DB, που πήρε το όνομά της από τα αρχικά του Brown, αποτέλεσε σημείο αναφοράς για τη μάρκα, με την εμβληματική DB5 να αποκτά παγκόσμια, φήμη μέσω της εμφάνισής της στο Goldfinger.



Η ιδιοκτησία του Brown έληξε το 1972, αλλά η σειρά DB γνώρισε μια αναβίωση υπό την καθοδήγηση της Ford, ιδιαίτερα με την DB7 το 1994. Σήμερα, η πιο πρόσφατη προσθήκη στην οικογένεια DB, η DB12, εμφανίζεται υπό την ιδιοκτησία του Καναδού επιχειρηματία Lawrence Stroll. Αυτό το μοντέλο αντικατοπτρίζει τον θετικό αντίκτυπο των στρατηγικών επενδύσεων και της σχολαστικής φροντίδας.

Esquire UK

Το πρώτο "Super Tourer"

Ευρύτερη και πιο στιβαρή από τον προκάτοχό της, την DB11, η DB12 διατηρεί ακριβή περιγράμματα που εξισορροπούν τον νεωτερισμό με μια καθησυχαστική οικειότητα. Η Aston Martin το ονομάζει το πρώτο "Super Tourer" στον κόσμο, τονίζοντας την ευελιξία του ως ταξιδιωτικό αυτοκίνητο, υπεραυτοκίνητο ή ακόμα και για καθημερινή οδήγηση.

Με έναν στιβαρό κινητήρα V8 twin-turbo της AMG, που αποδίδει 671 ίππους, η DB12 προσφέρει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 325 km/h.

Πέρα από τις επιδόσεις της, η DB12 σηματοδοτεί ένα σημαντικό άλμα στην εσωτερική τεχνολογία και σχεδίαση για την Aston Martin. Σε αντίθεση με τα προηγούμενα μοντέλα, η Aston έχει οθόνες δικής της κατασκευής, που τις έχει ενσωματώσει απρόσκοπτα στο ταμπλό. Η καμπίνα αποπνέει μια εκλεπτυσμένη ατμόσφαιρα, με τους ιδιοκτήτες να έχουν τη δυνατότητα να εξατομικεύσουν τις λεπτομέρειες μέσω της ομάδας παραγγελιοληψίας, που φέρει την εύστοχη ονομασία "Q".

Στην έντονα ανταγωνιστική αγορά πολυτελών αυτοκινήτων, οι εξελίξεις της Aston Martin DB12 σηματοδοτούν ένα πολλά υποσχόμενο μέλλον για τη μάρκα. Αντιπροσωπεύει μια απομάκρυνση από την ακαταστασία των προηγούμενων μοντέλων, ευθυγραμμίζοντας την Aston Martin με τα πρότυπα που θέτουν αντίπαλοι, όπως η Porsche και η Bentley.

Καθώς η Aston Martin γιορτάζει την 110η επέτειό της, η DB12 αποτελεί τον κατάλληλο φόρο τιμής στην ιστορία της, συνδυάζοντας κομψότητα, δύναμη και μια πινελιά βρετανικής γοητείας. Είναι μια κληρονομιά που αναμφίβολα θα έκανε υπερήφανο τον οραματιστή πρώην ιδιοκτήτη της, David Brown.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.