Η ηλεκτρική αναθεώρηση του ονόματος Mustang πήρε σάρκα και οστά με την εντυπωσιακή Mach-E. To λανσάρισμα της στην ελληνική αγορά μάλιστα έχει ήδη γίνει και προσφέρεται σε τέσσερις εκδόσεις, με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες, με απόδοση από 269 έως 351 ίππους και δύο εναλλακτικές όσον αφορά την χωρητικότητα της μπαταρίας (75 και 98 kWh), όπου μάλιστα αξίζει να σημειώσουμε ότι τρεις εξ αυτών εμπίπτουν στις επιδοτήσεις του προγράμματος "κινούμαι ηλεκτρικά".

Νέα οπτική

Πλέον όμως, υπάρχει μία νέα προσθήκη στην κορυφή της γκάμας. Η έκδοση GT διατηρεί τη διάταξη δύο ηλεκτροκινητήρων των εκδόσεων AWD extended range της "απλής" Mustang Mach-E και αποδίδει 487 ίππους, κάτι που σημαίνει ότι για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 3,7 δλ.

Ωστόσο, ειδικά για την περίσταση, οι μηχανικοί της εταιρείας έχουν ρυθμίσει τις μονάδες κίνησης κατά τέτοιο τρόπο ώστε στους πίσω τροχούς της να φτάνουν υψηλότερες ποσότητες ροπής απ΄ ότι στους εμπρός, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις ενός εντονότερου σπορτίφ χαρακτήρα, που πλαισιώνεται από αναβαθμισμένα φρένα, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση και εδικά σχεδιασμένα για την περίσταση, ελαστικά της Pirelli.

> Διάβασε ακόμη: Ο άνθρωπος που έχει οδηγήσει 70.000 χιλιόμετρα σε ένα γκαράζ

 


Κατηγορία: Performance coupe crossover

Ισχύς: 487 ίπποι

Αυτονομία: έως 500 χλμ.

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.