Πόσες φορές έχεις δει κάποιο κλασικό αυτοκίνητο και σκέφτεσαι "Θα το ήθελα αλλά θα προτιμούσα κάτι πιο σύγχρονο κάτω από το αμάξωμα"; Παραδέξου το, πολλές. Και εμείς το ίδιο παθαίνουμε -όχι με όλα- και σκεφτήκαμε πώς θα μπορούσαν να γίνουν αθέατα σύγχρονα κάποια κλασικά αυτοκίνητα που μας μαγεύουν με την αισθητική τους. Γιατί ότι και να κάνουμε γνήσιο Iso Grifo π.χ. δεν μπορούμε να αγοράσουμε αφού ξεπερνά τα 400.000 ευρώ η τιμή του ως κλασικό, ούτε το τέλειο και αγαπημένο Toyota 2000GT -το πιο ακριβό "εν ζωή" Toyota μέχρι σήμερα. 

Lamborghini LM002

Και μόνο το προσωνύμιο "Rambo Lambo" φτάνει για αναβίωση. Το Lamborghini Urus δεν κάνει για βάση.  To LM002 ήταν κάτι πραγματικά σκληρό -κάτι που μπορούσε να αντέξει αρκετή τιμωρία (αν φαντάστηκες μαστίγια κλπ. άλλαξε σάιτ). Η Lamborghini LM002 μπορεί να επανέλθει στη ζωή και με V12 κινητήρα ιδανικά. Και να είναι pickup και όχι η παραλλαγή station που είχε ο Σουλτάνος του Μπρουνέι, γιατί θέλουμε να την φορτώνουμε με ξύλα και οικοδομικά υλικά. Ίσως ένα Toyota Land Cruiser να έκανε την δουλειά -αν καταφέρναμε να στριμώξουμε έναν V12.

BMW Z1

Όλα τα μικρά σπορ αυτοκίνητα θα μπορούσαν να μάθουν ένα ή δύο πράγματα από το Mazda MX-5. Ήταν το τέλειο σημείο εκκίνησης για τη Fiat και το 124... και πιστεύουμε ότι θα ήταν ένας εξίσου καλός καμβάς για μια επανεκκίνηση του baby roadster της BMW. Θα χωρέσει ακόμα και έναν V8. Το μοναδικό θέμα θα είναι πώς να ξαναγίνουν ίδιες οι πόρτες.

Iso Grifo

Δεν θα ήταν σωστό να στηρίξεις μια νέα Iso σε μια Ferrari. Τι θα έλεγες για μια Maserati Gran Turismo; Υπάρχουν αρκετά Iso που πωλούνται ακόμα στο διαδίκτυο αλλά είναι πολύ ακριβά. Σίγουρα θα βάζαμε έναν V8 κινητήρα -που στο αρχικό αυτοκίνητο ήταν από Chevrolet και Ford- που είναι πιο κατάλληλος για cross-country παρά για oδήγηση στο όριο.

Η συνέχεια στο TopGear