Πολλοί από εμάς μελετάμε περίπλοκα λογιστικά φύλλα (excel εννοούμε μην εντυπωσιάζεσαι) όταν πρόκειται για ένα νέο αυτοκίνητο - και πλέον ακόμη περισσότερο με τη μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Παλεύουμε με την ελαφρώς υψηλότερη τιμή καταλόγου και τη χαμηλότερη κατανάλωση, προσπαθώντας να βρούμε ποια επιλογή προσφέρει το καλύτερο μείγμα καθημερινής πρακτικότητας, καλής τιμής και αξιοπρεπούς αυτονομίας

Οι πολύ πλούσιοι δεν ενδιαφέρονται για κατανώλωση και άλλα τέτοια "πεζά"

Υπάρχει μια ομάδα ανθρώπων εκεί έξω που δεν χρειάζεται να ασχοληθεί με τίποτα από όλα αυτά. Αν είσαι τόσο πλούσιος και κολυμπάς στο χρήμα σαν άλλος Σκρούτζ ΜακΝτακ μάλλον αδιαφορείς για την αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Θα μπορούσες πιθανότατα να πληρώσεις ανθρώπους για να τοποθετήσουν φουλ φορτισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατά μήκος της διαδρομής σου και να τα αλλάζεις όπως τα άλογα της βικτοριανής ταχυδρομικής άμαξας, ή ίσως ακόμη και να πάρεις το ελικόπτερο ή αυτό που σχεδιάζει η Hyundai και να προσγειωθείς σε χώρο στάθμευσης ενός σούπερ μάρκετ.

Αλλά για εκείνους που τους αρέσει η καταναλωτική τους συμπεριφορά να είναι εμφανής - ξέρεις, οι τύποι που παραγγέλνουν γιοτ, που φοράνε μονόπετρα, που φοράνε ανοιχτό πουκάμισο χωρίς κάλτσες - ίσως να θέλουν κάτι λίγο πιο μεγαλοπρεπές, κάτι που να είναι statement. Δεν πρόκειται τόσο για τη σωτηρία του πλανήτη όσο για την επιθετική επίδειξη του πόσο πολύ μπορείς να αντέξεις οικονομικά κάτι περιττό χωρίς να σε νοιάζει. 

Τελικά ποιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο ταιριάζει στους σούπερ πλούσιους;

Υπάρχουν επιλογές. Θα μπορούσαν να πάρουν το Lotus Evija αν θέλουν κάτι ακριβό και βρετανικό, το Rimac Nevera αν θέλουν κάτι ακριβό και κροατικό, ή ακόμα και το Pininfarina Battista αν αναζητούν κάτι ακριβό και -κατά κάποιο τρόπο- ιταλικό, αλλά κατά βάθος γερμανικό και λίγο κροατικό. Στην πραγματικότητα, αν ήσασταν σούπερ ζάπλουτος, θα μπορούσατε να πάρετε ένα από το καθένα και να βάλετε ανθρώπους να τα μεταφέρουν με ελικόπτερο σε στρατηγικά σημεία κατά μήκος της διαδρομής σας και εσείς απλά να αλλάζετε τα "άδεια" με φουλ φορτισμένα. 

Η συνέχεια στο Top Gear