Ένας συλλέκτης πήγε στην Ferrari ένα "τραυματισμένο", αλλά ιστορικό μονοθέσιο Formula 1 από τα τέλη της δεκαετίας του 1960. To να επαναφέρουν στη ζωή το μονοθέσιο της Ferrari 312 F1 φαινόταν σαν μια αδύνατη αποστολή. Σχεδόν τίποτα δεν είχε απομείνει από τον αρχικό κινητήρα. Όμως οι άνθρωποι της Ferrari Classiche στο Maranello δέχτηκαν την εξαιρετική πρόκληση να τον ανακατασκευάσουν σχεδόν από την αρχή.
Στο τμήμα Ferrari Classiche ξέρουν από αναγέννηση
Το τμήμα Ferrari Classiche είναι το σημείο όπου τα αδύνατα κατορθώματα γίνονται δυνατά. Τίποτα δεν σταματά τους ανθρώπους που έχουν συνηθίσει από καιρό να εργάζονται σε κάθε τύπο κινητήρα και αυτοκινήτου, ακολουθώντας τα πρωτότυπα σχέδια που φυλάσσονται προσεκτικά σε ένα αρχείο που αποτελεί το "Fort Knox" των παλαιών αυτοκινήτων.
Οι "μάγοι με τα κόκκινα"
Ο Irmo Costantini, ηγετική φυσιογνωμία του τμήματος συναρμολόγησης κινητήρων και τώρα επικεφαλής της Officina Classiche- ο Luigi "ο κοσμηματοπώλης" Musi, ο επικεφαλής κατασκευαστής κινητήρων της Classiche, αφού εργάστηκε στη Formula One κατά την εποχή του Mansell- ο Stefano Tassi, ο μηχανικός του κινητήρα: οι συνδυασμένες προσπάθειες αυτών των "μάγων με τα κόκκινα" επανέφεραν στη ζωή τον 12κύλινδρο κινητήρα ενός 312.
Φυσικά δεν πρόκειται για ένα συνηθισμένο μονοθέσιο, αλλά για την 312 F1 του 1967, με αριθμό πλαισίου 0007, την οποία οδήγησε ο Chris Amon στα τέλη του 1967 και στις αρχές του 1968, και στη συνέχεια ο Derek Bell στο Gold Cup του 1968 και στο Grand Prix των ΗΠΑ την ίδια χρονιά. Ένα αυτοκίνητο που έγραψε ιστορία στο βελγικό Grand Prix του 1968 ως το πρώτο μονοθέσιο της Formula 1 με πίσω πτέρυγα.
Η συνέχεια στο TopGear