H Ford παρουσίασε την 7η γενιά του Ford Mustang και μαζί το Ford Mustang Dark Horse που ήταν η έκπληξη. Ένα εργοστασιακό track day car δεν ήταν κάτι που περιμέναμε από την εταιρεία, για διάφορους λόγους, οι οποίοι περιλαμβάνουν και το τμήμα Shelby που παραδοσιακά ασχολείται με τα ιδιαίτερα, ξεχωριστά και σχεδόν αγωνιστικά projects. Όμως σε αγωνιστικό επίπεδο η ιστορία της Ford είναι σπουδαία, χωρίς αυτό να σημαίνει πως του Carroll Shelby δεν είναι. Ανταποκρινόμενη λοιπόν στην ιστορία αυτή, η Ford παρουσίασε το Mustang GT3 το οποίο εν πολλοίς είναι και το μεγάλο νέο, δεδομένου πως φέρνει την Ford ακόμη πιο κοντά στην είσοδό της στον 24ωρο Le Mans επισήμως.
Επισήμως, γιατί η GT3 κατηγορία θα είναι από το 2023 η σημαντική κατηγορία πίσω από τα πρωτότυπα και υβριδικά hypercars και όπως και η GTE, την οποία αντικαθιστά, πιθανότατα, αυτή με τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό.
Ford Mustang GT3
To νέο Ford Mustang GT3 είναι ένα πρόγραμμα της Multimatic Motorsports (που θα τρέξει και το GT4) και κινείται από τον ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα 5.4lt. Είναι ο ισχυρότερος από όσους θα εξοπλίζουν το νέο Mustang, το οποίο θα συμμετέχει τόσο στο πρωτάθλημα WEC, όσο και στο IMSA στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς επίσης και στα υπόλοιπα GT3 πρωταθλήματα, με σημαντικότερο από αυτά, εκείνο της SRO Motorsports.
Ford Mustang GT4
Εκεί θα αγωνίζεται και το Ford Mustang GT4, ένα project το οποίο η Multimatic ξεκίνησε μόνη της πριν από αρκετούς μήνες και τώρα το υιοθετεί η Ford επίσημα. Η GT4 είναι μια κατηγορία που συγκεντρώνει αρκετό ενδιαφέρον εδώ και δύο χρόνια με όλο και περισσότερους κατασκευαστές να ετοιμάζουν αυτοκίνητα για εκεί.
Η συνέχεια στο TopGear