Μήπως δεν κάνει κάνει να κρατάς ηλεκτρική τρίαινα μέσα στο νέρο; Την Maserati δεν την απασχολούν τέτοιου είδους ανησυχίες. Μόλις παρουσίασε την νέα Maserati GranTurismo και για πρώτη φορά η τρίαινα είναι και αμιγώς ηλεκτρική. Όπως έχουμε αναφέρει πριν λίγο καιρό η ηλεκτρική GranTurismo λέγεται Folgore. Όμως υπάρχουν και άλλες εκδοχές. Όπως η Maserati GranTurismo Modena και Trofeo. Ας δούμε τι σημαίνουν αυτά και θα μας επιστρέψετε να ξεκινήσουμε με την Folgore καθώς 75 χρόνια μετά η τρίαινα είναι ηλεκτρική και αυτό είναι είδηση.
Maserati GranTurismo Folgore, η ηλεκτρική
H Maserati GranTurismo Folgore υιοθετεί ένα 100% ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Το σύστημα Folgore βασίζεται στην τεχνολογία 800 Volt και έχει αναπτυχθεί με τεχνολογικές λύσεις αιχμής που προέρχονται από τη Formula E. Προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις, οι οποίες καθίστανται δυνατές χάρη στους τρεις ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες.
Η μπαταρία έχει ονομαστική χωρητικότητα 92,5 kWh και οι ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 560 kW, δηλαδή περίπου 760 ίππους στους τροχούς. Η ειδική ρύθμιση και η καινοτόμος διάταξη της μπαταρίας έχουν ως αποτέλεσμα τη συγκράτηση του ύψους του οχήματος στα 1353 mm, χωρίς να θίγεται ο σπορ χαρακτήρας του. Το σχήμα της μπαταρίας, γνωστό ως "T-bone", αποτελεί μέρος της προσέγγισης "μηδενικού συμβιβασμού" της Maserati και αποφεύγει την τοποθέτηση των μονάδων μπαταρίας κάτω από τα καθίσματα, μετακινώντας τες κυρίως γύρω από το κεντρικό τούνελ.
Ας δούμε συνολικά τη νέα Maserati GranTurismo
"Οι άλλοι απλά ταξιδεύουν". Αυτό το moto υιοθετεί η Maserati για την νέα GranTurismo και όπως φαίνεται θέτει νέα στάνταρ και θέλει να πλησιάσει τις αντίστοιχες Ferrari και σε τιμή.
Από αισθητικής άποψης, ο σχεδιασμός της GranTurismo διατηρεί τις κλασικές αναλογίες των αυτοκινήτων της μάρκας, με το μακρύ καπό και το κεντρικό αμάξωμα να τέμνονται από τα τέσσερα φτερά. Αντίθετα, η γραμμή της οροφής πέφτει δυναμικά για να τονίσει την καμπύλη της κολόνας που φέρει το εμβληματικό λογότυπο Trident.
Η συνέχεια στο TopGear