Από επαγγελματική διαστροφή εδώ και λίγες μέρες παρακολουθούσα την δημοπρασία για μία BMW Μ3 (Ε30). Η τιμή ξεκίνησε από τα 80.000 δολάρια (περίπου το ίδιο σε ευρώ), κάπου στα μέσα της εβδομάδας ξεπέρασε τα 100.000 δολάρια και τελικά πωλήθηκε 180.000 δολάρια! Αναρωτιέμαι αν είναι πολλά αυτά τα χρήματα για ένα αυτοκίνητο που δεν είναι ακριβώς σπάνιο αλλά ούτε και το βλέπεις να κυκλοφορεί στις ποσότητες ενός Golf.
Παίζουν ρόλο τα χιλιόμετρα;
Συνήθως παίζουν. Η συγκεκριμένη BMW M3 είχε μόλις 60.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ της -και αληθινά όχι σαν αυτά που τα "γυρίζουν" καμιά φορά στα μεταχειρισμένα της Ελλάδας που έχουν κάνει πέντε φορές τον γύρο της Γης (περίπου 200.000 χιλόμετρα) και μας τα πασάρουν για λυκόπουλα. Ψάχνοντας λίγο τις δημοπρασίες για αυτό το μοντέλο παρατήρησα ότι η τιμή του ξεκινάει περίπου από τα 70.000 δολάρια και συνήθως ξεπερνά -λίγο ή πολύ- τα 100.000 δολάρια. Περίπου τα ίδια νούμερα παίζουν και στην Ευρώπη.
Προφανώς ακόμα και αυτά είναι σχετικά γιατί παίζουν ρόλο πολλά πράγματα. Όπως σε αυτήν που αναφερόμαστε, της οποίας η τιμή ανεβαίνει και για το ταμπά δερμάτινο σαλόνι –ένας συνδυασμός που δεν είναι συνηθισμένος καθώς παίζουν πολλά με μαύρο δερμάτινο σαλόνι. Επίσης ήταν πρώτο χέρι. Ο πρώτος ιδιοκτήτης την πήρε το 1991 και την κράτησε 31 χρόνια. Κατά 99% προστατευμένη σε κάποιο γκαράζ και μόνο για καμιά – εκκεντρική για τα τότε δεδομένα των ΗΠΑ- βόλτα.
Η συνέχεια στο TopGear