Δεν υπάρχει ποτέ καλή στιγμή για ένα τεράστιο πλοίο που μεταφέρει χιλιάδες αυτοκίνητα με αξία εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ να πιάσει φωτιά και να βυθιστεί. Όμως για την Bentley φαίνεται πως το ναυάγιο του Felicity Ace που πήρε μαζί του 4.000 αυτοκίνητα στον βυθό, ήρθε σε μια εποχή που τουλάχιστον έκανε την αντικατάστασή τους, λιγότερο οδυνηρή. 

Η πολυτελής φίρμα σε άλλες περιπτώσεις θα είχε μέσα σε ένα τέτοιου είδους πλοίο 40 έως 70 αυτοκίνητα, που θα ξεκινούσαν από την Ευρώπη για να φτάσουν σε αντιπροσώπους στις Ηνωμένες Πολιτείες και να ικανοποιήσουν ορισμένες παραγγελίες, όμως αυτή τη φορά, για διάφορους λόγους, είχε 189 αυτοκίνητα και σύμφωνα με εκπρόσωπο της Bentley, η μέση τιμή του καθενός ήταν περίπου 300.000 ευρώ.

Άμεση αντίδραση 

Ωστόσο, με γρήγορη αντίδραση και χάρη σε ένα περίεργο σύνολο παγκόσμιων συνθηκών, η Bentley - η οποία κατασκευάζει κάθε όχημά της με το χέρι, στο μοναδικό της εργοστάσιο στο Crewe της Αγγλίας - κατάφερε να αντικαταστήσει κάθε ένα από βυθισμένα αυτοκίνητά της. Μεταξύ αυτών και ορισμένες ειδικά σχεδιασμένες Mulliner. Το τελευταίο από αυτά τα αυτοκίνητα παραδόθηκε τον Σεπτέμβριο και ο χρόνος μοιάζει ρεκόρ, μετά το ναυάγιο του Φεβρουαρίου.

"Πριν καν βυθιστεί το πλοίο, είχαμε περάσει ξανά κάθε παραγγελία πίσω στο σύστημά μας", θυμάται ο Mike Rocco, πρώην στέλεχος της Toyota και της Nissan, ο οποίος είναι αυτή τη στιγμή αντιπρόεδρος πωλήσεων της Bentley Αμερικής. "Από τα 189 αυτοκίνητα που υπήρχαν στο πλοίο, τα 151 ήταν προπωλημένα ή σε καθεστώς παραγγελίας, Τελικά χάσαμε τρεις ή τέσσερις πελάτες, το πολύ. Οι αντιπρόσωποί μας έκαναν φανταστική δουλειά με τη διατήρηση των πελατών και την ενημέρωσή τους".

Η συνέχεια στο TopGear