Μετά τον πρόλογο της παραμονής Πρωτοχρονιάς, μια μικρή ειδική διαδρομή η οποία αποτελεί το "ξεμούδιασμα" οδηγών και αναβατών και την οποία κέρδισε ο Mattias Ekstrom με το Audi RS Q e-tron, η πρώτη ημέρα του χρόνου περιλάμβανε 367 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Η πρώτη πλήρης ειδική του Ράλλυ Ντακάρ του 2023 κατέληξε σε ένα άλλο Audi RS Q e-tron, εκείνο του Carlos Sainz ο οποίος έκανε μια μοναδική εμφάνιση στο δεύτερο μισό της διαδρομής και "έκλεψε" την νίκη από τον Ekstrom.
Ο αειθαλής Carlos Sainz
H πρώτη κανονική ειδική του αγώνα ήταν ουσιαστικά ένα παραθαλάσσιο sprint, που δεν αφορούσε τόσο πολύ την πλοήγηση και την εξερεύνηση, αλλα περιλάμβανε μια γερή γεύση από τα εμπόδια που θα συναντούν οι αναβάτες και τα πληρώματα τις προσεχείς 14 ημέρες που απομένουν μέχρι το τέλος της φετινής περιπέτειας. Δηλαδή βράχους στην αρχή της, έρημο στα μεσαία τμήματά της και αμμόλοφους στο τέλος της. Ο Mattias Ekstrom ξεκίνησε με φόρα από τον πρόλογο και στα πρώτα 170 χλμ. ήταν επικεφαλής στη διαδρομή, σημειώνοντας την καλύτερη επίδοση.
Η συνέχεια ωστόσο ανήκε εξ ολοκλήρου στους δύο κατά τεκμήριο κορυφαίους συμμετέχοντες. Τον Carlos Sainz Sr. και τον Sebastien Loeb. Ο Ισπανός "πέταξε" και ξεπέρασε τον ομόσταυλό του στην Audi για να πάρει την 42η νίκη σε ειδική στο Ντακάρ, ενώ πίσω του βρέθηκε τελικά ο Αλσατός με το Hunter της Prodrive, ο οποίος άφησε τον Ekstrom τρίτο τελικά.
Η συνέχεια στο TopGear