Κάποια καθόρισαν την αισθητική της φίρμας, άλλα μπήκαν στο συρτάρι, κάποια ήταν πλατφόρμες δοκιμών συστημάτων και μερικά απλά έπεσαν σε αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος. Αυτά είναι εννέα πρωτότυπα supercars που δεν μπήκαν στην παραγωγή αλλά κάποια εξ αυτών έχουν μείνει στο αυτοκινητικό υποσυνείδητο ως υπέροχες μηχανές εξελιγμένης τεχνολογίας και ταχύτητας.

Bentley Hunaudières

Η ιστορία ξεκινάει στα τέλη της δεκαετίας του 1990 όταν ο επικεφαλής της VW Ferdinard Piech αποφάσισε η αυτο-κρατορία του να κατασκευάσει το πιο δυνατό και γρήγορο supercar. Αυτό που δεν ήξερε ακόμα ήταν πιο έμβλημα θα φέρει. Τελικά κατέληξε να είναι η Bugatti αυτή η φίρμα αλλά πριν υπάρξει ως πρωτότυπο η Bentley Hunaudières, μια 16κύλινδρη Bentley εμφανίστηκε στο Σαλόνι της Γενεύης το 1999.

Η πρωτότυπη κεντρομήχανη Bentley πήρε το όνομά της από το Circuit de la Sarthe’s Hunaudières ενώ η βάση της είναι η Lamborghini Diablo (η VW είχε πάρει το 1998 Bentley, Bugatti και Lamborghini). Κινητήρας 8λιτρος W16, ο οποίος απέδιδε 623 ίππους και 760 Nm ροπής ενώ η τελική της ταχύτητα πλησίαζε τα 350 km/h, νούμερα αν μη τι άλλο εντυπωσιακά για την δεκαετία του 1990. Επίσης είχε μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Τελικά προτιμάτε αυτή ή την Veyron;

H συνέχεια στο TopGear