Τις δημιουργίες του Gordon Murray δεν τις χορταίνουμε ακόμη και αν είναι ανάμεσα στα σπανιότερα αυτοκίνητα που μπορεί κανείς να οδηγήσει, γιατί είναι πολύ δύσκολο, ούτως ή άλλως, να αγοράσει κανείς κάποιο. Ο ψηλόλιγνος Νοτιοαφρικανός όμως είναι μεταξύ των κορυφαίων στο είδος του, όπως πιθανώς κατάλαβες από αυτήν τη σπουδαία συνέντευξη και τώρα διεύρυνε την γκάμα των μοντέλων της Gordon Murray Automotive με το ολοκαίνουργιο GMA T.33 Spider. 

Το νέο μοντέλο διαθέτει δύο αφαιρούμενα πάνελ οροφής για οδήγηση στην ανοιχτή του εκδοχή και ένας από τους σημαντικότερους λόγους για να το κάνει αυτό ο οδηγός του είναι για να ακούει τον ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα, ο οποίος όπως και  στην coupe έκδοση είναι τοποθετημένος πίσω από την καμπίνα.

Η οροφή όταν δεν χρησιμοποιείται αποθηκεύεται στο χώρο αποσκευών εμπρός και δεν θα σου κάνει και ιδιαίτερη έκπληξη να μάθεις πως είναι κατασκευασμένα από ελαφρύ σύνθετο ανθρακόνημα για να εντάσσονται αρμονικά στην υπόλοιπη ελαφριά κατασκευή. Επιπλέον, επειδή πρέπει και να υπάρχει η επιλογή της εξατομίκευσης, εκτός από εκείνη της τεχνολογίας, διατίθενται σε διάφορα χρώματα. 

Ελάχιστοι συμβιβασμοί

Οι συμβιβασμοί που χρειάστηκε να κάνει ο Gordon Murray για να προσαρμόσει την κατασκευή του Τ.33 στην Spider έκδοση, ήταν ελάχιστοι και σε αυτό βοήθησε ιδιαιτέρως το γεγονός πως το σχεδίασε μαζί με το coupe, ακριβώς για αυτό τον λόγο. Το αμάξωμα τροποποιήθηκε μόνο από το A pillar και πίσω για να υπάρξουν οι απαραίτητες ενισχύσεις ασφαλείας και το κάθετο τζάμι για τους στροβιλισμούς. Συνολικά το T.33 Spider είναι μόλις 18 κιλά βαρύτερο από το coupe, για λόγους ακαμψίας.

Η συνέχεια στο TopGear