Κάτι λιγότερο από έναν αιώνα πριν, το 1931, ο Βρετανός συγγραφέας Aldous Huxley προειδοποιούσε μέσα από το δυστοπικό μυθιστόρημα Brave New World για τους κινδύνους που εγκυμονεί η ανάθεση του ελέγχου των νέων τεχνολογιών στο κράτος. Ίσως, μάλιστα, τα γραφόμενά του να έχουν αποδειχτεί περισσότερο προφητικά από το 1984 του Orwell, όμως μια τέτοια σύγκριση δεν έχει θέση σε ένα κείμενο για τη Mercedes EQS.

Επιχειρώντας μια τυπική προσέγγιση στο κορυφαίο ηλεκτρικό μοντέλο της Mercedes, θα βρεθείς απέναντι σε μια σειρά χαρακτηριστικών που όμως αδυνατούν να αποδώσουν την ουσία αυτού που είναι στην πραγματικότητα η EQS. Ναι, είναι αλήθεια ότι δεν αποτελεί την ηλεκτρική εκδοχή της S-Class, αλλά ένα μοντέλο που σχεδιάστηκε εξαρχής ως ηλεκτρικό και διαθέτει το πιο αεροδυναμικό αμάξωμα (Cd: 0,20) που θα συναντήσεις στον δρόμο, εκτός κι αν τύχει να περάσει δίπλα σου κάποιο σπάνιο Lightyear 0. Στην Ελλάδα, ειδικά, δεν υπάρχουν πολλές πιθανότητες να συμβεί κάτι τέτοιο.

Aεροδυναμική εναντίον διαστάσεων

Επίσης, είναι αλήθεια ότι το αεροδυναμικό σχήμα της καταφέρνει να κρύβει αριστοτεχνικά τις πραγματικά τεράστιες διαστάσεις της. Ουσιαστικά, έχει το ίδιο μήκος με ένα Range Rover στην έκδοση με μακρύ μεταξόνιο (LWB), το οποίο μοιάζει σαν σπίτι πάνω σε ρόδες. Και βέβαια η EQS580, παρά το γεγονός ότι δεν αυτοχαρακτηρίζεται ως έκδοση με μακρύ μεταξόνιο, έχει ελάχιστα μεγαλύτερο από εκείνο του Range Rover (3,21 m έναντι 3,19 m). 

Η συνέχεια στο TopGear