Δεν υπάρχει εύκολος, που να είναι και νόμιμος, τρόπος για να χάσει ο Max Verstappen κάποιον αγώνα φέτος, καθώς ούτε στην Βαρκελώνη μπόρεσαν οι υπόλοιπες ομάδες να πλησιάσουν την απόδοση των Red Bull. Στο 7ο φετινό αγώνα, το Grand Prix Ισπανίας, ο Ολλανδός δύο φορές πρωταθλητής πήρε μια ακόμη εύκολη νίκη, πράγμα που στρέφει έτσι όλα τα βλέμματα και την προσοχή του ενδιαφέροντος στις πιο πίσω θέσεις. Τις δύο από αυτές του βάθρου τις κατέκτησε η Mercedes που παρουσίασε την πιο καλή της φετινή εμφάνιση για φέτος.
Ο Sergio Perez τερμάτισε στην 4η θέση, εμπρός από τον Carlos Sainz και τον Lance Stroll ο οποίος άφησε πίσω του τον Fernando Alonso, για πρώτη φορά σε κάποιον από τους φετινούς αγώνες, ενώ όγδοος ολοκλήρωσε ο Esteban Ocon με την Alpine. Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Yuki Tsunoda (Alpha Tauri) και Guanyou Zhou (Alfa Romeo). Μόλις στην δωδέκατη θέση τερμάτισε ο Charles Leclerc, σε έναν αγώνα που η Ferrari δεν μπόρεσε να παρουσιάσει τις δυνατότητες της αναβαθμισμένης Ferrari SF23.
Μετά το τέλος του αγώνα, οι αγωνοδίκες τιμώρησαν τον Tsunoda για μια αντικανονική κίνηση με την οποία έστειλε εκτός πίστας τον Zhou. Έτσι ο Κινέζος έπεσε δωδέκατος, προωθώντας τον Leclerc ενδέκατο και κυρίως τον Pierre Gasly με την άλλη Alpine εντός δεκάδας.
Διαφορά με το "καλημέρα"
Ο αγώνας ξεκίνησε από νωρίς ως ένα ακόμη απόγευμα κυριαρχίας της Red Bull και συγκεκριμένα του Μax Verstappen. Ο Perez που ξεκινούσε από την ενδέκατη θέση κέρδισε ορισμένες θέσεις, αλλά όχι κάτι εντυπωσιακό ώστε να βρεθεί σε απόσταση να θεωρείται απο νωρίς διεκδικητής του βάθρου. Οι δύο πιλότοι της Red Bull μάλιστα ήταν και οι μοναδικοί σε όλο το grid που ξεκίνησαν με medium ελαστικά, καθώς όλοι οι υπόλοιποι επέλεξαν τα μαλακά.
Η συνέχεια στο TopGear