To κάποτε πολυαναμενόμενο project του Apple Car σταμάτησε, αφήνοντας χώρο σε άλλους υποψηφίους να αφήσουν το στίγμα τους στη βιομηχανία των ηλεκτρικών οχημάτων (EV). Ενώ το εγχείρημα της Apple στον κόσμο των αυτόνομων ηλεκτρικών αυτοκινήτων έπεσε στο κενό, η Sony εμφανίστηκε ως πιθανός παίκτης με το νέο brand, Afeela.

Σε αντίθεση με την Apple, η οποία ανακοίνωσε πρόσφατα το τέλος του μυστικού Project Titan, η Sony είχε παρουσιάσει με τόλμη το ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητό της στην έκθεση Consumer Electronics Show το 2020. Αν και αρχικά αντιμετωπίστηκε με σκεπτικισμό, η Sony προωθεί τώρα τα σχέδιά της για την εισαγωγή του EV της στην αγορά.

PATRICK T. FALLON/AFP via Getty Images

Συνεργασία με τη Honda

Το Afeela, πνευματικό τέκνο της Sony Honda Mobility, μιας κοινοπραξίας μεταξύ της Sony και της Honda, στοχεύει να προσφέρει στους καταναλωτές μια εμπειρία ηλεκτρικού οχήματος που δεν μοιάζει με καμία άλλη. Με τις προπαραγγελίες να αναμένεται να ξεκινήσουν το 2025 και τις παραδόσεις να προγραμματίζονται για το 2026, η Sony κάνει σταθερά βήματα προς την υλοποίηση του Afeela.

Παρά τις αβεβαιότητες σχετικά με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, όπως η μέγιστη ταχύτητα, η εμβέλεια και οι λειτουργίες οδήγησης, η Sony Honda Mobility παραμένει προσηλωμένη στην παράδοση ενός προϊόντος αιχμής. Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της Honda, το Afeela υπόσχεται να ενσωματώσει πρωτοποριακές τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένης της υποβοήθησης οδήγησης με τεχνητή νοημοσύνη και ενός εξατομικευμένου βοηθού AI.

Προσεκτική προσέγγιση

Για την επιτάχυνση της διαδικασίας ανάπτυξης, η Sony Honda Mobility συνάπτει στρατηγικές συνεργασίες, όπως αυτή με τη Microsoft για έναν προσωπικό βοηθό συνομιλίας για τα οχήματα Afeela. Αξιοποιώντας την εξωτερική τεχνογνωσία, η Sony στοχεύει να ξεπεράσει τις προκλήσεις που έχουν ταλαιπωρήσει ανταγωνιστές, όπως η Tesla και η Apple.

Ενώ η επιτυχία του Afeela στον τομέα των EV παραμένει αβέβαιη, η προσέγγιση της Sony την κάνει να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές της. Με στόχο για ημερομηνία κυκλοφορίας το 2026, η Sony είναι έτοιμη να εισέλθει στην αγορά, ενώ το κάποτε πολλά υποσχόμενο Apple Car πλέον ανήκει στο παρελθόν.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.