Η Ferrari παρουσίασε επίσημα τη νέα Ferrari Amalfi, ένα κομψό και δυναμικό grand tourerπου διαδέχεται τη Ferrari Roma, διατηρώντας τον V8 κινητήρα εσωτερικής καύσης και υιοθετώντας μια πιο καθαρή σχεδιαστική γραμμή. Με έμφαση στον μινιμαλισμό, την τεχνολογική αναβάθμιση και την αισθητική αρμονία, η Amalfi έρχεται να διεκδικήσει εκ νέου τα σκήπτρα στην κατηγορία των GT.

Έναρξη μιας νέας σχεδιαστικής εποχής

Η Ferrari Amalfi αποτελεί μέρος της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας του Flavio Manzoni, επικεφαλής σχεδιασμού της μάρκας, και απομακρύνεται από τα σύνθετα, δυναμικά σχήματα του παρελθόντος, υιοθετώντας μια πιο εκλεπτυσμένη, λιτή αισθητική.

Διαβάστε Επίσης

Οι επιφάνειες του αμαξώματος είναι πιο καθαρές, οι καμπύλες πιο ήπιες και το συνολικό περίγραμμα του αυτοκινήτου αποπνέει κομψότητα χωρίς υπερβολές. Στην εντυπωσιακή απόχρωση λανσαρίσματος Verde Costiera – εμπνευσμένη από τα νερά της Ακτής Αμάλφι – η Amalfi μοιάζει περισσότερο με έργο τέχνης παρά με απλό αυτοκίνητο.

Η μπροστινή όψη ξεχωρίζει για την απουσία της παραδοσιακής γρίλιας, παραπέμποντας περισσότερο στην 12Cilindri παρά στην Roma, παρότι η σιλουέτα τους είναι παρόμοια. Η Ferrari αποκαλεί την Amalfi "2+", επισημαίνοντας ότι τα πίσω καθίσματα είναι πρακτικά κατάλληλα μόνο για μικρά παιδιά ή αποσκευές.

Πιστή στον κινητήρα εσωτερικής καύσης

Ενώ η πρώτη ηλεκτρική Ferrari παραμένει ακόμα μυστήριο, η Amalfi παραμένει σταθερά παραδοσιακή, διατηρώντας τον μπροστινό V8 twin-turbo κινητήρα, τοποθετημένο σε κεντρική θέση. Η απόδοση έχει αυξηθεί ελαφρώς σε σχέση με τη Roma, κάτι που αποτυπώνει και την αλλαγή προτεραιοτήτων στη Ferrari, η οποία δεν επιδιώκει πλέον απλώς τη μεγαλύτερη ιπποδύναμη, αλλά ένα πιο ισορροπημένο σύνολο.

Ωστόσο, οι επιδόσεις παραμένουν εντυπωσιακές για ένα GT: 0–100 km/h σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα και 0–200 km/h σε 9,0 δευτερόλεπτα – νούμερα που ανταγωνίζονται ευθέως ακόμα και ηλεκτρικά supercars. Το μοντέλο εξοπλίζεται με ταχύτατο σύστημα διεύθυνσης, brake-by-wire φρένα και ενεργή αεροδυναμική, στοιχεία που εξελίσσουν περαιτέρω τις βάσεις που έθεσε η Roma.

Νέο εσωτερικό με αναβαθμισμένη τεχνολογία

Το εσωτερικό της Amalfi υιοθετεί μια νέα διπλή διάταξη cockpit, με ψηφιακή οθόνη και για τον συνοδηγό, προαιρετικό ήχο Burmester και αναβαθμισμένο σύστημα διεπαφής χρήστη (HMI).

Το πιο καλοδεχούμενο νέο είναι η επιστροφή των φυσικών κουμπιών στο τιμόνι – αντί των απρόσωπων, άβολων απτικών ελέγχων που είχε η Roma και δέχθηκαν έντονη κριτική. Παράλληλα, διατίθεται προαιρετικά και το σύστημα ανύψωσης της εμπρός ανάρτησης για μεγαλύτερη ευκολία εντός πόλης.

Το GT της Ferrari για κάθε μέρα;

Αν και το Purosangue παραμένει το πιο καθημερινό μοντέλο της Ferrari, η Amalfi έρχεται πολύ κοντά, συνδυάζοντας την ομορφιά, την άνεση και την απόδοση.

Η συνολική εικόνα είναι αυτή ενός πανέμορφου και διαχρονικού GT, με πιο εκλεπτυσμένο χαρακτήρα και ουσιαστικές τεχνολογικές βελτιώσεις, που αναδεικνύουν τη Ferrari όχι μόνο ως κατασκευαστή supercars αλλά και ως δημιουργό σύγχρονης σχεδιαστικής κουλτούρας.

Πηγή: topgeargreece.gr

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.